• 0

Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor

Beste mensen van HL,

 

Ik ben pas gestart met een thuiszorgkantoor dankzij de hulp van een jurist. Maar daarnaast wil ik ook de administratie doen van paar vrienden/buren die eenmanszaak hebben. Nou is de vraag; geleverde zorg is vrijgesteld, maar administratieve dienstverlening is belast met 21%. Mag dat wel volgens de fiscus?

 

Zo ja, hoe kan ik het beste aanpakken met mijn eigen boekhouding? Zal ik de geleverde zorg en administratie in aparte boekhoudprogramma's verwerken ? Of heeft er iemand een betere idee ?

 

Grt,

 

Ben

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • -1

Niet lullig bedoeld hoor.....maar als jij deze vragen zelf niet kunt beantwoorden, moet je dan wel de administratie voor anderen gaan voeren?

Ja. Precies hoe je het zegt. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag..?

Je wilde toch weten of iemand een beter idee had?

Dan is de reactie van Norbert wel degelijk een antwoord op jouw vraag!

Ben je zijn advocaat ? Waarom is hier iedereen zo negatief en hard tegen elkaar dat begrijp ik niet ? Het is toch een doodnormale vraag. Ik stel een vraag en krijg zulke antwoorden. Dan zeg ik gewoond F*ck it dan.

Link naar reactie
  • 0

Niet lullig bedoeld hoor.....maar als jij deze vragen zelf niet kunt beantwoorden, moet je dan wel de administratie voor anderen gaan voeren?

Ja. Precies hoe je het zegt. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag..?

Je wilde toch weten of iemand een beter idee had?

Dan is de reactie van Norbert wel degelijk een antwoord op jouw vraag!

Dat is geen idee wat hij heeft geschreven. Hij begint al met '' niet lullig bedoeld '' dat zegt al genoeg dat het geen idee is. Jullie spelen wel de politie hier op de forum, echt.

Link naar reactie
  • 0

Deze monoloog gaat op slot. En bij deze ontvang je ook een laatste waarschuwing voor het opleggen van een (tijdelijke) forumban.

 

Modgroet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 221 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.