Mijn bank vertelt mij, dat ik de reserveringsruimte voor mijn oudedagsvoorziening kan gebruiken tot 7 jaar terug. Dat wil zeggen: als eventuele aanvulling op de jaarlijke FOR.
En ik zou dat volgens de belastingdienst kunnen doen, zowel door banksparen als door gebruik te maken van die reserveringsruimte.
In het ene geval, banksparen, onttrek ik uiteraard geld voor later aan het bedrijf.
In het andere geval gaat de reservering a.h.w. geruisloos.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roel
Roel
Mijn bank vertelt mij, dat ik de reserveringsruimte voor mijn oudedagsvoorziening kan gebruiken tot 7 jaar terug. Dat wil zeggen: als eventuele aanvulling op de jaarlijke FOR.
En ik zou dat volgens de belastingdienst kunnen doen, zowel door banksparen als door gebruik te maken van die reserveringsruimte.
In het ene geval, banksparen, onttrek ik uiteraard geld voor later aan het bedrijf.
In het andere geval gaat de reservering a.h.w. geruisloos.
Wat kan er hier wel en wat kan er hier niet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57638-reserveringsruimte-oudedagsvoorziening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag