• 0

Mede-ondernemer biedt zich aan!

Na een langdurige loopbaan (sales, commercie, consultancy) in het bankwezen ben ik 3 jaar geleden mijn eigen bedrijf gestart. Huidige bedrijfsactiviteiten zijn echter projectmatig en zullen langzaamaan ophouden dit jaar. Daarom heb ik (steeds meer) tijd voor een nieuwe uitdaging. Dit mag en kan van alles zijn. Handel (import/export/webhandel) spreekt mij met name aan en ook (sales) pionieren in het buitenland zou ik graag willen. Maar ik sta voor veel dingen open en hoop via hier iets te vinden dat mij enthousiast maakt. Dan heb je mijn tijd, inzet en wellicht ook een stukje mede-ondernemerskapitaal. Ik zou graag helpen om jouw bedrijf/concept/idee om te zetten in resultaten.

 

Ik ben oa commercieel, resultaatgericht, efficiënt en gestructureerd. Ik vind het nakomen van afspraken erg belangrijk en ben woonachtig in Oost-Nederland. Erg benieuwd of je mij enthousiast kunt maken voor jouw bedrijf of idee!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat snap ik volkomen en heb veel waardering voor de mensen die dat doen!

Krijg overigens zojuist de melding van HL: "Gefeliciteerd, zojuist heb je je vijfde bericht in één van de inhoudelijke fora van Higherlevel.nl geplaatst! Dit betekent dat je profiel, mits

volledig ingevuld, zojuist in de Higherlevel.nl Ledenlijst opgenomen is". Dus ik ga proberen alsnog onder V&A te plaatsen!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.