Discussie over omgang met (nieuwe) leden en forumregels

Aanbevolen berichten

Worden er ineens topics over appartemens-rechten toegestaan.

Topic gelezen? Lijkt mij toch wel een ondernemersvraag. Nieuw beleid is wel dat we bij twijfel eerder open zullen laten dan sluiten.

 

Dat en de rest van het nieuwe beleid moet inderdaad nodig worden toegelicht of voorgelegd ter discussie. Als het aan mij alleen had gelegen (maar gelukkig voor jullie doet het dat niet ;) ) was dat al lang - in 2017 - gebeurd.

Het lijkt mij een ondankbare onbetaalde baan ... zoiets als tussen twee vuren in staan en alleen verschroeide wenkbrauwen daarvoor terugkrijgen. Mijn complimenten voor de inzet, als zijn wij het inhoudelijk niet altijd eens.

 

Overigens ... de koffie was heerlijk ... een momentum om alles weer eens te relativeren.

 

Hoeveel moderatoren zijn er nu eigenlijk (over)?

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Hoeveel moderatoren zijn er nu eigenlijk (over)?

Via de menubalk Higherlevel.nl > Moderatie:

 

https://www.higherlevel.nl/higherlevel/moderatie

De vraag had moeten zijn ... hoeveel moderatoren zijn er nu eigenlijk actief ?

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

]De vraag had moeten zijn ... hoeveel moderatoren zijn er nu eigenlijk actief ?

Kijk eens wie daar een spatie voor het vraagteken zet... ::)

 

Het lijstje lijkt recent toch bijgewerkt te zijn. Met 'actief' kan ook bedoeld worden: betrokken bij beleidsvorming achter de schermen. Het is namelijk aan te raden om naast mods die dagelijks aan verkeersleiding doen ook mods te hebben die wijsheid toevoegen aan het gesteggel en de waan van de dag.

 

Dat maakt de mod-functie ook aantrekkelijk voor de niet-hyperactieven. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Belast nieuw lid 100 niet met de "erfzonde" van 99 niet reagerende voorgangers maar geef ook lid 100 het voordeel van de twijfel, wens hem/haar welkom en wijs hem/haar de weg.

 

 

Misschien ook de moeite waard om bij stil te staan: Zelf zijn we ook ooit als nieuw lid gekomen.

Op elk forum komen leden die weinig zinnigs aan het forum toevoegen, maar dat doen ze niet allemaal bewust. De kennis van zaken die voor de een vanzelfsprekend is kan voor de ander verrassend nieuw zijn.

 

Link naar reactie

Het lijkt mij een ondankbare onbetaalde baan ...

 

Dat ervaar ik in elk geval geenszins zo (baan, noch ondankbaar). De topics die soms tot discussie leiden (slotje erop) zijn op jaarbasis op twee handen te tellen. Daarbij is het forum er een met een grote zelfreinigende kracht, mede dankzij de vaste kern (pet af). Modereren leidt bij mij zelden tot discussies met hl-leden, oud en nieuw.

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

De vraag had moeten zijn ... hoeveel moderatoren zijn er nu eigenlijk actief ?

Kijk eens wie daar een spatie voor het vraagteken zet... ::)
Ja ... taal en spelling blijft een dynamisch fenomeen die zich niet door conserverende regels gevangen laat houden ... en nee, niet die Mysterious Guest met Belgische roots die horecahouders met een tsunami van e-mails overspoeld. ;D

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Modereren leidt bij mij zelden tot discussies met hl-leden, oud en nieuw.

Dat zal mogelijk afhangen of er vriendelijk dan wel geagiteerd wordt gereageerd.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.