Aanbevolen berichten

Er is weer een Higherlevel update doorgevoerd, de Headlines. De Headlines pagina is een verzameling van de laatste headlines (goh ;)) van ondernemen en techniek gerelateerde websites. De pagina is te vinden onder het menu extra. Op de pagina kan naast het bekijken van de laatste headlines tevens een eigen suggestie opgeven worden zodat er nog meer interessante sites verzameld kunnen worden.

 

Door de komst van deze pagina is ook de frontpage wat aangepast, de onderdelen op3, externnieuws en pionieren.nl zijn komen te vervallen. Dit heeft hopelijk het gewilde resultaat dat de aanblik wat rustiger wordt.

 

Mochten jullie het raar vinden dat alle nieuwsitems op hetzelfde moment zijn geplaatst, dit is een voorlopig 'mankementje'. Alle items worden elk half uur via rss en spiders verzameld en geupdate. Zoals jullie kunnen zien was de laatste update waarbij nieuwe berichten verzameld werden dus om 15:29:12 :). Doordat de items op datum gesorteerd worden houdt dit dus ook in dat op het moment de volgorde ook nog niet altijd klopt. Naarmate de lijst verouderd trekt dit automatisch bij.

 

Laat me weten wat jullie er van vinden, ik hoor graag suggesties voor het verbeteren van deze pagina. :)

Link naar reactie

Gaat deze verdwijnen? Of wordt deze nu gekoppeld met Headlines. Dus "hoe werkt het" en leden zelf laten aanvinken waar hun interesse ligt? Of verdwijnt deze in zijn geheel?

Die verdwijnt inderdaad (mag zelfs al weg Michiel!). Het idee achter Headlines is juist dat administrators géén selectie meer maken, maar álle berichten van deze bronnen op deze pagina getoond worden.

 

Nog to-do:

 

- Aan kunnen geven per bron hoeveel berichten je daarvan wilt zien (10/20/40)

- Rood laten kleuren wat nieuw is sinds je laatste bezoek (zie de voorpagina van HL als je ingelogd bent)

 

Als je iets niet wilt zien kun je hem dichtklikken :)

Link naar reactie

Layout misschien ook iets dynamischer? Ik heb nu zo'n beetje alles dichtgeklapt aan de rechterkant dus gebruik maar de helft van de breedte.

 

Ook eigenlijk wel jammer dat het niet meer op de homepage staat en dat mods geen selectie meer maken. De selectie maakte een nieuwsitem nog iets interessanter omdat blijkbaar iemand het interessant vond. Het is nu een beetje weggestopte (heel) beperkte rss reader geworden.

 

Een ander nadeel vind ik dat ik nu niet meer zie wie iets gepost heeft op het startblog. Sommige lees ik wel sommige bij voorbaat al niet (ga geen namen noemen) Ook op de gelinkte pagina staat geen naam wat het niet duidelijke maakt.

 

Ziet er verder wel leuk uit.

Link naar reactie

Waarom heb ik 't idee dat de headlines al een dag niet zijn opgehaald??? (zie het gemakkelijk van Marketingforum: daar lopen de post al verder dan her in headlines... misschien alleen een bugje in de feed van MF?)

 

Goed dat je het je opvalt, de zwakte zit hem in het niet uniek identificeerbaar zijn van verschillende feeds. Als er dus bijvoorbeeld 10 berichten geplaatst worden in reeds bestaande topics valt deze volgordewijziging de scanner niet op. Maar... een kleine aanpassing moet dit kunnen verhelpen ;).

Link naar reactie

Hmm,

 

Ik vond die "gescreende" headlines wel aardig. Daarmee kreeg je een overzicht van het relevate en interessante nieuws. Nu krijg je weer alles en is het "HL redactie-element" weer weg. Ik vind dit geen verbetering. :'(

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Nils: jij en ik zagen de héle pagina met alle headlines. Die pagina vond ik erg makkelijk om het nieuws bij te houden van een groot aantal sites. Anderen zagen die pagina niet, en alleen onze beperkte selectie. Wie weet zouden anderen een hele andere keuze maken in relevante artikelen.

 

Wat we wel kunnen doen is een éxtra item maken, 'Higherlevel Selectie', meteen linksboven, met daarin de écht interessante artikelen, een selectie uit het hele aanbod. Zo heb je toch de editorfunctie, maar kan men óók de overige headlines zien.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.