• 0

Lezingen / Kennis opdoen bij bedrijven

Goedenavond allen,

 

Aangezien ik net ben begonnen met een HBO studie en mij volop bezig houdt met innovatieve onderwerpen en inspiratie materiaal heb ik een vraag.

 

A.S woensdag en donderdag ben ik de gelegenheid om lezingen en of open dagen/ meeloopdagen te bezoeken in de omgeving van de randstad. Heb veel gegoogled maar tot dus ver niks gratis kunnen vinden.

 

Hebben jullie interessante bedrijven om kennis op te doen? En waar dit dan ook mogelijk is.

Of kennen jullie de naam van een relatief betaalbare bekende spreker?

Het is ook nog een optie om bij bedrijven langs te gaan in Amsterdam voor informatie. Roept u maar.

Elke input waardeer ik ten zeerste. Met vriendelijke groet, C.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kalm-an Siebe,

 

Neem gerust de tijd om tijdens je studie kennis op te doen en interesses te ontwikkelen. Als een dolle student gratis bijeenkomsten af te rennen, daar heb je niet zoveel aan. Focus.

 

Succes!

 

 

Bedankt voor je reactie, is jou mening en word gerespecteerd.

Echter heb je nog een concreet advies over op ontwikkeling gebied ?

 

Link naar reactie
  • 0

Tech Communities (StartupAmsterdam / I amsterdam.com)

 

Click bijvoorbeeld op de eerste en je vindt direct meerdere bijeenkomsten per dag. Van ontbijtbijeenkomsten, via middagprogramma's tot borrels en netwerkgelegenheden in de late uurtjes.

 

Wij kunnen hier op basis van jouw introductie lastig inschatten wie je bent, waar je staat, waar je naar toe wilt (en wat je daar mee wilt bereiken).

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0
Echter heb je nog een concreet advies over op ontwikkeling gebied ?
Innovatie in horeca. Innovatie in uienteelt. Innovatie in fysiotherapie. Innovatie in snoep. Innovatie in plasticscheiding. Innovatie in SEO.

 

Je kan er dronken van worden.

 

Begin eens met wat webzines, blogs of vlogs in domeinen waar je benieuwd naar bent. Pik af-en-toe eens een onderwerp dat je interesse wekt. Verdiep je erin. En kies dan onderwerpen waar je echt wat van wil leren.

 

Hou je kop erbij!

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.