Ik ben nu zo'n 2 jaartjes een kleine ondernemer en heb een klein vraagje :)
Ik heb tot nu toe mijn mobiele telefoonrekening gewoon in zn geheel opgevoerd in mn boekhouding, met de redenatie dat ik een eenmanszaakje ben en dit de enige contact mannier is buiten e-mail.
Nu hoorde ik vanmiddag dat prive kosten, zakelijke kosten en abbonementskosten wel eens gescheiden moeten worden.
Ik heb dit dus nooit gedaan, is dit voor iedereen en elke situatie nodig of geld dat bijvoorbeeld alleen als je een medewerker een telefoon meegeeft ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
toxic-orange
toxic-orange
Goeiendag,
Ik ben nu zo'n 2 jaartjes een kleine ondernemer en heb een klein vraagje :)
Ik heb tot nu toe mijn mobiele telefoonrekening gewoon in zn geheel opgevoerd in mn boekhouding, met de redenatie dat ik een eenmanszaakje ben en dit de enige contact mannier is buiten e-mail.
Nu hoorde ik vanmiddag dat prive kosten, zakelijke kosten en abbonementskosten wel eens gescheiden moeten worden.
Ik heb dit dus nooit gedaan, is dit voor iedereen en elke situatie nodig of geld dat bijvoorbeeld alleen als je een medewerker een telefoon meegeeft ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5778-telefoonkosten-bij-de-aangifte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag