Ik ben hier nieuw en heb gelijk een heel lastig vraag.
Ik heb een platform gebouwd waarvan niet veel op dit moment bestaat. Alleen wat ik zelf had ongeveer heb ik al geinvesteerd in het bouwen van de platform. Ik heb een contract afgesloten met een bedrijf die investeerder zou voor mij zoeken om een APP versie van mijn platform te maken en voor sales en marketing.
Mijn platform maakt nog geen winst, ik heb een voorstel van het zelfde bedrijf gekregen waar ik contract heb afgesloten. Ze vragen %50 van de aandelen in ruil voor marketing en sales van mijn platform.
Nu weet ik niet hoe ik het moet aanpakken , ik hoop dat jullie mij goed kunnen adviseren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
arnodl2012
arnodl2012
Beste lezers,
Ik ben hier nieuw en heb gelijk een heel lastig vraag.
Ik heb een platform gebouwd waarvan niet veel op dit moment bestaat. Alleen wat ik zelf had ongeveer heb ik al geinvesteerd in het bouwen van de platform. Ik heb een contract afgesloten met een bedrijf die investeerder zou voor mij zoeken om een APP versie van mijn platform te maken en voor sales en marketing.
Mijn platform maakt nog geen winst, ik heb een voorstel van het zelfde bedrijf gekregen waar ik contract heb afgesloten. Ze vragen %50 van de aandelen in ruil voor marketing en sales van mijn platform.
Nu weet ik niet hoe ik het moet aanpakken , ik hoop dat jullie mij goed kunnen adviseren.
Mvg,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57863-lastig-situatie-50-van-de-aandelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag