• 0

willen jullie Ibizabully voor mij beoordelen?

Omschrijving van je concept:

Vanuit mijn passie voor de Franse & Engelse bulldog heb ik een webshop gemaakt voor kwalitatieve producten voor & over de bulldog. Op internet zijn veel dierenspeciaalzaken die een keur aan producten voeren. ibizabully richt zich enkel op deze 2 rassen en bied producten aan die rekening houden met de ras specifieke kenmerken.

 

Denk hierbij aan kleding die past op een buldoggen postuur (veel kleding past een bulldog niet (goed) en een verzorgingslijn welke 100% natuurlijk is.

 

Naast de producten in de shop bieden wij een V.I.P service. Wij realiseren de wens van de koper en zoeken het perfecte product voor de bulldog/baasje.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een jaar lang ben ik bezig geweest met de opzet. Een businessplan opgezet, marktonderzoek(je), en Verweg de meeste tijd is gaan zitten in het vinden van de juiste leveranciers. De webshop heb ik zelf opgezet, de teksten geschreven en de (meeste) fotos zelf gemaakt.

 

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Als bulldog lover ben ik meer dan eens op zoek geweest naar kwalitatief goede producten voor Jack (onze franse bulll). Dit was vaak lastig omdat de meeste shops veel producten hebben waarvan een (groot) deel niet of minder geschikt is voor de bulldog. Dit probleem willen wij tackelen door ons primair te richten op deze 2 hondenrassen.

Bij het onderzoek is ook naar voren gekomen dat veel eigenaren natuurlijke producten zoeken voor hun bulldog, vaak gerelateerd aan aandoeningen (vlooien, jeuk, allergie etc). Dit willen wij bereikbaar maken voor de eigenaren

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Focus op de Franse & Engelse bulldog

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Al een tijdje lees ik mee op het forum en heb hopelijk mezelf voor een aantal fouten kunnen behoeden. Na een jaar zoeken, schrijven, lezen word je blind voor de foutjes. Ik hoop dat jullie mijn webshop willen bekijken en tips kunnen geven over de content, de shop, de gebruikersvriendelijkheid etc.

 

Hoewel ik het met wat angst tegemoet ziet, graag ongezouten maar opbouwend :-)

De shop gaat 1 maart online, staat nu de meeste tijd achter een comming soon pagina maar heb de shop voor vandaag open gezet. Bestellingen kan men nog niet plaatsen, het betaalsysteem staat nog in test stand. Deze kan je dus naar hartenlust testen zonder een pakketje te verwachten.

 

Groet

Marlies

 

www.ibizabully.nl

be free, be happy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Het komt wat hobbyachtig over. Als je de site bekijkt zie ik een verkoper voor me die wat spulletjes verkoopt vanuit de voorraad kast. Is dat wat je wilt overbrengen? Het kleurgebruik is inderdaad een beetje onhandig. Ook dat is een reden dat je webshop ouderwets genoemd is denk ik.

 

Prima verwoord, die indruk maak je op mij ook inderdaad.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Owjee, mijn eigen topic even niet meer terug gelezen. Dank jullie wel voor de feedback. Deze ga ik allemaal eens goed doornemen en bekijken hoeveel zaken ik kan toepassen om het geheel nog wat minder "hobby" uitstraling te geven.

 

Mocht ik ergens op vastlopen dan hoop ik hier wat kennis te vinden die me een stukje op weg kan helpen. Om daarmee te beginnen...

ik stoor me al vanaf het begin dat de slider niet tegen het menu aankomt, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Als iemand tips heeft graag.

 

De kleurstellingen ga ik mee aan de slag. Zodra ik klaar ben voor de volgende feedback meld ik me zeker weer.

 

Thanks all

www.ibizabully.nl

be free, be happy

Link naar reactie
  • 0

ik stoor me al vanaf het begin dat de slider niet tegen het menu aankomt, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Als iemand tips heeft graag.

 

Ga in het WordPress admin menu naar weergave --> customizer en voeg bij "extra css" de volgende code toe:

 

.home.page:not(.page-template-template-homepage) .site-header {

margin-bottom: 0px;

}

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.