• 0

contactpersoon india

Beste forumleden,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar bepaalde zaken in India maar kan er helaas weinig tot geen info over vinden en via de contacten die ik heb opgedaan kom ik helaas niet bij de juiste personen terecht.

Reizen naar de plaats van bestemming is voor mij op dit moment niet mogelijk wat het wel allemaal moeilijker maakt. Ik wil gaan starten met mijn bedrijf en zal hieronder aangeven waar ik naar opzoek ben.

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij kan fungeren als betrouwbaar contactpersoon(en) / onderhandelaar in India voor de regio's Jaipur, Bikaner en andere regio's.

De betreffende persoon in India moet Engels kunnen spreken/typen en wordt beloond per gewerkte dag. De beloning is voor Indiase begrippen goed per gewerkte dag.

Het is een pré als de persoon verstand heeft van sieraden en aanverwanten maar dit is geen vereiste.

Het zou geweldig zijn als iemand mij kan helpen hiermee.

Bedankt alvast.

Werner

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

ik heb iemand uit India in mijn bedrijf werken (in Nederland). Mogelijk kan hij wel helpen om iemand te vinden in de regio die Engels en de lokale taal spreekt. Laat even weten of er nog belangstelling is. Ik heb hem je verhaal voorgelegd. En hij denkt wel te kunnen helpen.

 

met vriendelijke groeten,

Rene

Link naar reactie
  • 0

De mode industrie in India is gelijk aan Pakistan. Ik kan u niet helpen aan een contactpersoon in India.

Maar wel in Pakistan die zowel de lokale dialecten, voertaal en Engels spreekt.

U mag altijd contact met mij opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

 

Ik heb een redelijk groot netwerk opgebouwd in Pakistan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.