Ik ben onderzoek aan het doen naar ondernemingsplannen. Hierbij moet ga ik verschillende ondernemingsplannen met elkaar vergelijken.
In deze vergelijking neem ik de volgende ondernemingsplannen mee:
Kamer van Koophandel
Rabobank
ABN AMRO
IMK Intermediair
Easy Start
BusinessPlan Pro
Het zijn zowel software als online hulpmiddelen die ik met elkaar ga vergelijken.
Mijn vraag is: zijn er nog meer hulpmiddelen die in deze analyse niet mogen ontbreken die ik over het hoofd heb gezien?
Heeft iemand ervaringen met één of meerdere ondernemingsplannen die hij/zij wilt delen? Bijvoorbeeld wat zijn de sterke/zwakke punten van een bepaald plan. Of waar moet zo'n hulpmiddel nou vooral aan voldoen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MartinBo
MartinBo
Hallo,
Ik ben onderzoek aan het doen naar ondernemingsplannen. Hierbij moet ga ik verschillende ondernemingsplannen met elkaar vergelijken.
In deze vergelijking neem ik de volgende ondernemingsplannen mee:
Kamer van Koophandel
Rabobank
ABN AMRO
IMK Intermediair
Easy Start
BusinessPlan Pro
Het zijn zowel software als online hulpmiddelen die ik met elkaar ga vergelijken.
Mijn vraag is: zijn er nog meer hulpmiddelen die in deze analyse niet mogen ontbreken die ik over het hoofd heb gezien?
Heeft iemand ervaringen met één of meerdere ondernemingsplannen die hij/zij wilt delen? Bijvoorbeeld wat zijn de sterke/zwakke punten van een bepaald plan. Of waar moet zo'n hulpmiddel nou vooral aan voldoen?
Alle tips zijn welkom!
Alvast bedankt,
Martin
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag