Ik heb nu een eenmanszaak en overweeg om personeel aan te nemen. Ik zou dan graag veranderen naar een BV. Maar stel dat het personeel vertrekt of niet meer nodig is, dan zou ik graag weer teruggaan naar de eenmanszaak.
Is het wellicht mogelijk om per kalanderjaar (=fiscaal jaar) te kiezen of je werkt via je BV of eenmanszaak? Ook als de werkzaamheden inhoudelijk hetzelfde zijn?
[mod edit: titel verduidelijkt naar aanleiding van aanvullende informatie ]
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
grops
grops
Ik heb nu een eenmanszaak en overweeg om personeel aan te nemen. Ik zou dan graag veranderen naar een BV. Maar stel dat het personeel vertrekt of niet meer nodig is, dan zou ik graag weer teruggaan naar de eenmanszaak.
Is het wellicht mogelijk om per kalanderjaar (=fiscaal jaar) te kiezen of je werkt via je BV of eenmanszaak? Ook als de werkzaamheden inhoudelijk hetzelfde zijn?
[mod edit: titel verduidelijkt naar aanleiding van aanvullende informatie ]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57905-opdrachten-via-bv-of-eenmanszaak-per-jaar-keuze-maken-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag