• 0

Startkapitaal om cryptomining business te starten

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is natuurlijk geen zekerheid of onderpand !!

 

Zoals Edo al aangeeft (en dat was ondanks de smiley denk ik geen grap), zullen de drie of vier F's in dit geval je enige optie zijn.

eens.

 

stel dat jouw businessidee klopt, begin dan gewoon met 1 stuks hardware. als jouw mining software doet wat je wilt, verdien je genoeg om een 2e hardware bij te kopen, etc etc.

 

dat maakt de investering overzienbaar, een paar duizend euro. die kun je zelf investeren en je bent in business. Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

zeker, de 4 F's zijn ook investeerders. Maar je moet je verdiepen in de spelregels van investeren.

 

Die investeerders willen hun geld niet terug na 5 jaar, die willen écht rendement. Google eens op de "Gids Startkapitaal". Dat boek is al wel van een tijdje geleden maar de fundamenten staan nog steeds 100% overeind. En, dan snap je mijn advies.

 

Kortom, om een investeerder te vinden is echt niet moeilijk, maar je moet weten hoe je moet zoeken ;-)

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

zeker, de 4 F's zijn ook investeerders. Maar je moet je verdiepen in de spelregels van investeren.

 

Die investeerders willen hun geld niet terug na 5 jaar, die willen écht rendement. Google eens op de "Gids Startkapitaal". Dat boek is al wel van een tijdje geleden maar de fundamenten staan nog steeds 100% overeind. En, dan snap je mijn advies.

 

Kortom, om een investeerder te vinden is echt niet moeilijk, maar je moet weten hoe je moet zoeken ;-)

 

Moet ik deze hebben? https://www.higherlevel.nl/forum/attachments/Gids_Startkapitaal3.pdf

Link naar reactie
  • 0

zeker, de 4 F's zijn ook investeerders. Maar je moet je verdiepen in de spelregels van investeren.

 

Die investeerders willen hun geld niet terug na 5 jaar, die willen écht rendement. Google eens op de "Gids Startkapitaal". Dat boek is al wel van een tijdje geleden maar de fundamenten staan nog steeds 100% overeind. En, dan snap je mijn advies.

 

Kortom, om een investeerder te vinden is echt niet moeilijk, maar je moet weten hoe je moet zoeken ;-)

 

Moet ik deze hebben? https://www.higherlevel.nl/forum/attachments/Gids_Startkapitaal3.pdf

Goed gevonden! en nou eerst lekker gaan lezen....

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Cryptof..., misschien is het een goed idee om dan eerst ook eens het verschil tussen een investeerder en een financier op te zoeken...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Misschien kun je beter eerst zelf je huiswerk doen? Genoeg mensen hier die er dan wel willen kijken naar wat je ervan gemaakt hebt...

Mijn huiswerk voor jou voor vandaag: Kijk alle afleveringen van Dragons' Den en Shark Tank om te zien watvoor criteria investeerders hanteren voor ze hun geld in andere handen geven. Succes!

Link naar reactie
  • 0

Misschien kun je beter eerst zelf je huiswerk doen? Genoeg mensen hier die er dan wel willen kijken naar wat je ervan gemaakt hebt...

Mijn huiswerk voor jou voor vandaag: Kijk alle afleveringen van Dragons' Den en Shark Tank om te zien watvoor criteria investeerders hanteren voor ze hun geld in andere handen geven. Succes!

mijn business plan is al af. Huiswerk is gedaan. De cijfers zien er goed uit. Ik vroeg alleen of iemand mij een financeeringspartij kan aanraden.

Link naar reactie
  • 0

Ik kan alles terugbetalen binnen vijf jaar. Waar kan ik het best terecht?

 

Juist door deze vraagstelling kreeg ik de indruk dat je nog onvoldoende kennis had van de spelregels van het vinden van een investeerder. Vandaar mijn advies. Lees dat boek, kijk naar Dragon's Den etc en je weet hoe je het kan aanpakken. Met alle genoegen adviseren we hier vanaf de zijlijn.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Cryptof..., misschien is het een goed idee om dan eerst ook eens het verschil tussen een investeerder en een financier op te zoeken...

 

Groet,

 

Highio

Investeerders verstrekken het eigen vermogen, zij kopen aandelen en worden hierdoor mede-eigenaar

van de onderneming. Gaat het goed, dan kunnen zij leuk verdienen, gaat het mis, dan raken

zij alles kwijt. Financiers delen echter niet mee in het risico. Zij verstrekken vreemd vermogen

op basis van zekerheden. Financiers krijgen voor het uitlenen van geld een vergoeding in de

vorm van rente. Verschaffers van vreemd vermogen willen hun geld altijd terughebben. Het

is ten slotte hun geld.

 

Link naar reactie
  • 0

En zoek jij dan investeerders (zoals je in je openingspost noemde) of financierders (die je terug zou betalen)?? Want nu weet je het verschil.

 

Edit. Financierders vragen dus ook altijd zekerheden of onderpand. Die gaan voor die maximaal 12% (of 14%) niet dat risico lopen zonder die dingen. Je kun ook nog crowdfunding proberen maar daar zul je tegen hetzelfde probleem aanlopen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.