Ik heb een vraag over inkomsten vanuit een website.
Ik wil graag een INFO game forum website bouwen, iedereen kan gratis een gebruiker worden. Behalve bij een premium stuk op de website. Ik wil als Intre Key 5 euro tot 10 euro vragen.
Ik weet 100% dat er mensen uit amerika ook premium willen worden, hoe werkt de BTW buiten de EU.
De belasting dienst heeft aangegeven dat ik me aan moet melden bij de Belastingkantoor in amerika en de landen waar de gebruikers vandaan komen.
Mijn vraag aan jullie is:
Is dit ook verplicht als het om 10 euro gaat max 20 euro intre bedrag?
Ik las dat de BTW buiten de EU 0% is?
Als ik me moet aanmelden bij belastingkantoors buiten de EU hoe doe ik dit?
Ik las over een MOSS regeling van de belastingdienst, zou dit handig voor mij kunnen zijn voor de gebruikers binnen de EU?
(Ik heb de belastingdienst gebeld en vraagt over Facturen, dit was hier voor niet verplicht)
(En ik weet dat ik de totale inkomen en gemaakte inkomen bij het stukje bij, overige werkzaakheden bij kan vullen)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
questionasker
questionasker
Beste Higherlevel leden,
Ik heb een vraag over inkomsten vanuit een website.
Ik wil graag een INFO game forum website bouwen, iedereen kan gratis een gebruiker worden. Behalve bij een premium stuk op de website. Ik wil als Intre Key 5 euro tot 10 euro vragen.
Ik weet 100% dat er mensen uit amerika ook premium willen worden, hoe werkt de BTW buiten de EU.
De belasting dienst heeft aangegeven dat ik me aan moet melden bij de Belastingkantoor in amerika en de landen waar de gebruikers vandaan komen.
Mijn vraag aan jullie is:
Is dit ook verplicht als het om 10 euro gaat max 20 euro intre bedrag?
Ik las dat de BTW buiten de EU 0% is?
Als ik me moet aanmelden bij belastingkantoors buiten de EU hoe doe ik dit?
Ik las over een MOSS regeling van de belastingdienst, zou dit handig voor mij kunnen zijn voor de gebruikers binnen de EU?
(Ik heb de belastingdienst gebeld en vraagt over Facturen, dit was hier voor niet verplicht)
(En ik weet dat ik de totale inkomen en gemaakte inkomen bij het stukje bij, overige werkzaakheden bij kan vullen)
Groeten,
Question Asker
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57934-website-inkomsten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag