• 0

Vernieuwde website Rondvaart Zwolle

Omschrijving van je concept:

Sinds een paar dagen staat de vernieuwde site live; www.rondvaartzwolle.nl

 

De hoop is dat onze klanten makkelijk kunnen vinden wat ze zoeken zodat het aantal telefoontjes een beetje wordt beperkt. Ook gaan we dit jaar fluisterbootjes verhuren, deze zijn straks te boeken via een andere site.

 

Onze doelgroep voor de losse kaartjes zijn vooral ouderen en toeristen, voor de groepen meestal bedrijfsuitjes en vrijgezellen en voor de fluisterbootjes jonge gezinnen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

..............................................................................

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

..............................................................................

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

................................................................................

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Alle feedback is welkom. Indien mogelijk zullen we de tips direct toepassen.

 

 

www.rondvaartzwolle.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Alle feedback is welkom.

Even snel gekeken. Op het oog een heldere site, duidelijk wat de diensten zijn.

 

Wat me opvalt is dat de regels soms raar afbreken, de tekst loopt niet altijd goed door (voorbeeld: eerste alinea op pagina privacy statement). Ik zie nog een behoorlijk aantal tik- en spelfouten in de teksten. De FAQ heeft wel heel erg korte antwoorden; wat mij betreft mogen de antwoorden iets uitgebreider en hartelijker.

 

Wat ik bij een rondleiding of rondvaart cruciaal vind is de kwaliteit van de gids. Misschien kun je een filmpje maken waarbij een gids tijdens het varen aan de kijker kort vertelt over de mogelijkheden van een rondvaart, waarbij hij en passant ook wat vertelt over waar hij op dat moment langs vaart. Bezoekers kunnen zo een gevoel krijgen bij de dienst die je levert en de mensen die dat doen.

 

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Lees in elk geval je teksten nog eens na. Op je homepagina staat "voor ieder wat wilt", dat moet "wils" zijn. Op de pagina over de rondvaarten opent er een nieuw "vester", dat moet "venster" zijn. En ook niet fraai als je in de zin daarna in "kunt" de "n" bent vergeten ...

 

Ik vind het onhandig dat op het moment dat ik "Kies bovenaan de pagina ..." lees, de keuzes bovenaan die pagina buiten beeld gescrold zijn. Er staat helemaal bovenaan dan nog wel "Maak hierboven uw keuze ...", maar de keuzes zelf zie ik niet meer.

 

Het is voor mij niet duidelijk met wie ik nu precies zaken doe. Voor de reservering zelf wordt ik namelijk naar een andere website gestuurd. En zowel op die site als op de oorspronkelijke site zie ik geen KvK nummer.

 

Tot slot: kun je die € 0,45 reserveringskosten niet in de prijs van de kaartjes verwerken? Het staat een beetje vreemd als ik voor 20 mensen een rondvaart met lunch bestel en dan bovenop die paar honderd euro die 45 cent wordt berekend.

 

Link naar reactie
  • 0

Vertel eerst eens: Wat is er zo leuk aan Zwolle dat men er een rondvaart door zou willen maken?

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Vertel eerst eens: Wat is er zo leuk aan Zwolle dat men er een rondvaart door zou willen maken?

 

 

Hoi hans, Er moet toch nog iets te raden overblijven? Je gaat toch iets nieuws ontdekken?

 

Overigens, heb ik met onze familie vorig jaar de rondvaart door Zwolle gemaakt. De gids was zeer informatief, vooral omdat het een openbare ruimte ambtenaar van de gemeente was, die alles wist van de stad en van de politieke achtergronden en besluiten. Zo kregen de uitzichten veel meer betekenis. Ik merkte wel dat hij zich niet opdrong als mensen dat niet wilde weten.

Link naar reactie
  • 0

Hoi hans, Er moet toch nog iets te raden overblijven? Je gaat toch iets nieuws ontdekken?

Mee eens. Ik doelde echter op de homepage van de website, een tekst die de bezoeker van de website prikkelt / uitlokt tot verder lezen... rondvaarten associeer je misschien niet zo snel met Zwolle.

 

Zoiets als: "Kent u de 'Zwolse Blauwvingers'? Ontdek de historie van Hanzestad Zwolle en nog veel meer vanaf het water tijdens een geheel verzorgd rondvaartarrangement door het uitgebreide grachtennetwerk!"

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Ontwerpend Onderzoeker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het op zich een nette website, maar vind de tijdskeuze vakjes bij de rondvaartkaartjes erg klein. Zeker voor mobiel is het echt te klein, en op mobiel werkt het ook niet goed; de agenda wordt niet volledig getoond (zaterdag en zondag vallen buiten beeld en dat zijn net jullie belangrijkste dagen) en ook het volgende scherm waar je daadwerkelijk kaartjes kunt reserveren ziet er niet goed uit. Ook niet op desktop, daar lijkt het net of de website niet goed geladen wordt.

 

Daarnaast gebruik je op desktop een afwijkend icoontje voor het menu, het is verstandiger om daar gewoon een hamburger icoontje van te maken (drie streepjes onder elkaar). Dat is herkenbaar en dan snappen mensen direct dat het een menu is. Op mobiel heb je dat wel, maar dan moet ik nog een keer klikken op het andere menu icoontje om dit te openen. Uiteraard moet gewoon direct het volledige menu openen als je op het hamburger icoontje klikt.

 

Tenslotte zou ik de pagina's achter de buttons ook nog in het menu in de footer opnemen.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Kies bovenaan de pagina waarvoor u komt en u ziet direct meer informatie en onze tarieven.

 

Call to action? Maak dan een direct link. Spoor de mensen aan tot het ondernemen van actie.

 

Maak ze nieuwsgierig. Wat zeggen anderen? (klanten vertellen).

Overweeg de inzet van video (Youtube) zodat je het schip etc kunt laten zien, wat kunnen de mensen verwachten.

 

Opname van whatsapp als communicatiemiddel ook overwogen?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.