• 0

Hypotheek-aanvraag-dilemma: voornemens dienstverband beëindigen

Goedenavond! Ik ben op zoek naar wat expertise in een hypotheek-aanvraag-dilemma.

 

Na 9 jaar loondienst ben ik namelijk in gesprek over 1/3 mede-eigenaarschap in een BV, waar naar sterke verwachting in 2018 handen en voeten aan wordt gegeven.

 

Ondertussen ben ik ook op zoek naar een huis. Ik heb dus nog een vast contract waarmee ik een hypotheek aan ga vragen, maar bij de werkgeversverklaring staat de magische vraag 'Zijn er voornemens het dienstverband binnenkort te beëindigen?'.

 

Afhankelijk van de definitie van 'binnenkort' en 'dienstverband' zou je die met een ja of nee moeten beantwoorden. Wat is jullie advies in deze? Is het fraude als je daar 'nee' zegt terwijl je dit soort gesprekken voert?

 

 

 

EDIT 19:43: Pardon, ik heb mijn bericht in de verkeerde categorie geplaatst

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste laurens,

 

Wellkom op HL.

 

Behalve het feit dat jij erover denkt in een bv te gaan deelnemen heeft deze vraag (te) weinig revelantie voor je ondernemerschap. Daarom sluit ik je vraag.

 

Overigens heeft je vraag ook weinig relevantie voor het genoemde formulier. Het is immers een werkGEVERSverklaring en over zijn voornemen om het dienstverband te beindigen. Jij hoeft dus niets in te vullen op dit formulier.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.