Ik heb al even wat rondgeneusd, maar daar boekhoudsoftware bijna dagelijks verandert en er altijd nieuwe partijen bijkomen toch maar even de vraag. Wat is a 2018 nou echt de beste boekhoudsoftware voor een ZZP'er of kleine holding BV?
Ik gebruikte vroeger AFAS (op aandragen van m'n boekhouder), maar vond het maar traag en bovendien werkte het met een remote desktop en dus niet in de cloud(!). Was ca. 45euro per maand wat ik redelijk prijzig vind voor een 1-man band?
Iemand ervaring met bijv. Thinq, Yuki of een ander relatief nieuwe oplossing?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
overhage
overhage
Dag allen,
Ik heb al even wat rondgeneusd, maar daar boekhoudsoftware bijna dagelijks verandert en er altijd nieuwe partijen bijkomen toch maar even de vraag. Wat is a 2018 nou echt de beste boekhoudsoftware voor een ZZP'er of kleine holding BV?
Ik gebruikte vroeger AFAS (op aandragen van m'n boekhouder), maar vond het maar traag en bovendien werkte het met een remote desktop en dus niet in de cloud(!). Was ca. 45euro per maand wat ik redelijk prijzig vind voor een 1-man band?
Iemand ervaring met bijv. Thinq, Yuki of een ander relatief nieuwe oplossing?
Hoor graag jullie meningen!
Groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57985-beste-boekhoud-software-alternatief-voor-afas-online/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag