Jump to content
Michelle183

CRM/klantenbeheersysteem?

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Voor ons bedrijf met 9 man personeel zijn wij opzoek naar een goed, simpel, goedkoop en overzichtelijk CRM/klantenbeheersysteem. Het enige wat wij hier in willen zetten zijn onze klantgegevens. Ook willen wij bij de verschilende klanten mappen plaatsen.

 

Hebben jullie tips voor een systeem?

 

Michelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Michelle,

 

Ik zal Dolibarr willen aanraden, erg goede ervaringen mee.


SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hubspot heeft een gratis CRM, heel fijn en professioneel. Zie: https://www.hubspot.com/products/crm. Ze hebben ook hele dure pakketten voor grote ondernemingen, maar dit bieden ze gratis aan.


Hartelijke groet,

Marit

 

Freelance Online Marketeer bij FastMotion

www.fastmotion.nl

 

SEO | webteksten | conversie-optimalisatie | data-analyse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke functionaliteit wil je? CRM met integratie van website, marketing automation en CMS? Dan zou ik voor ActiveCampaign kiezen of Vtiger.

 

Heb je goede IT-ers in dienst en wil je graag het beheer zelf doen dan is Mautic.org of SugarCRM ook nog een optie.

 

Heb bij een klant Archie recent zien werken en ik kan het niet aanbevelen.

 

Kijk eens op de website g2crowd punt com voor reviews.

 

Is het voor jezelf of een klein team dan kun je ook nog Nimble.com overwegen. Zijn erg goed in social CRM.

 

Succes met je keuze, als je nog hulp wil of wil sparren PM me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de reacties. Naar aanleiding hiervan hebben wij een goed systeem gevonden.

 

mogen we ook weten welk systeem je gekozen hebt en waarom?

 

Exact hier ben ik ook enorm benieuwd naar, daar ik zelf ook op zoek ben naar een kwalitatief CRM. Vooral de reden dat je voor deze CRM hebt gekozen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij hebben gekozen voor het systeem TeamLeader. Dit omdat dit systeem makkelijk is gebruik is en het heel veel functies heeft. Wij kunnen hierin ook al onze projecten opslaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept