• 0

adresboek vs crm

Wie heeft een tip voor mij: Ik bekijk of een bestand met adressen handig voor mij is.

Ik heb niet veel nodig en de meeste crm is veel te uitgebreid. Contactpersonen met daarbij ruimte om opmerkingen te maken en een rol toe te voegen: klant, leverancier, ambassadeur, ...

en het liefst een koppeling naar mailchimp en nog mooier de mogelijkheid om tegelijk een sms te sturen naar geselecteerde rol.

geen projectdingen, of koppelingen met uren, boekhouding, facturen, etc.

 

iemand een idee? Dank je wel.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat kan met Google Contacts of Google Contacten en Google Contactpersonen in de Nederlandstalige versie.

 

Integreert ook perfect met het adresboek van een Android-telefoon.

 

Goeie Ward! Die kende ik zelf ook nog niet net even bekeken ziet er super handig en simpel uit.

 

Er is overigens een recente thread actief waarin CRM besproken wordt Link wellicht kan je daar nog nuttige informatie vinden vanRijnsoever.nl, er waren ook wat gratis CRM's gepost. Misschien voldoen die ook al aan je eisen.

 

Groet,

 

Karim

 

 

 

 

 

 

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
  • 0

Google is wel makkelijk, gebruik ik toch al, dat is een voordeel. En heel makkelijk een label toevoegen en op basis daarvan een groep selecteren. Daarna voor die hele groep een sms of email. kinderspel vanaf de gsm (voor sms) of laptop. Alleen bcc emails was even puzzelen.

je kan zelf op woorden zoeken die je gebruikt in het notitieveld.

 

En voor nieuwsbrieven in mailchimp, weet iemand daar een workaround voor vanuit google adressen?

 

ook even gekeken naar hubspot maar dat is toch weer veel groter dan ik nodig heb.

Ik denk dat het google adressen wordt.

Link naar reactie
  • 0
En voor nieuwsbrieven in mailchimp, weet iemand daar een workaround voor vanuit google adressen?

 

Google en Mailchimp hebben beide groepen die je met een CSV-bestand kunt exporteren en importeren.

 

Ik zou dat zelfs geen workaround meer willen noemen. ;)

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

En voor nieuwsbrieven in mailchimp, weet iemand daar een workaround voor vanuit google adressen?

 

Google en Mailchimp hebben beide groepen die je met een CSV-bestand kunt exporteren en importeren.

 

Ik zou dat zelfs geen workaround meer willen noemen. ;)

 

Groet,

 

Highio

 

ja snap ik maar ik bedoel meer een automatische synchronisatie met mailchimp lists

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.