• 0

Verkoper gegevens check (BijWieKoopIk.nl)

Beste Leden,

 

De site is nog niet helemaal af, maar ik heb de site al wel online gezet en hij is te gebruiken. BijWieKoopIk.nl kun je IBAN, Websites en Webshops gegevens checken in onze database. Elk jaar weer zijn er veel consumenten die online aankopen doen bij een malafide shop, en hun geld nooit meer terug zien. Vaak word een bekende shop nagemaakt, samen met keurmerk van google gehaald.

 

Er zijn een aantal andere sites waar malafide verkoper gegevens gemeld worden (oa Politie.nl) maar persoonlijk vind ik dit niet up to date. Door up to date te blijven zou BijWieKoopIk.nl bij kunnen dragen aan het verbeteren van het online winkelen.

 

Tevens ben ik nog opzoek naar mensen, wellicht via HigherLevel die samen met mij aan de slag willen gaan om de site verder af te maken en bekender te maken.

 

Graag hoor ik van jullie!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voordat we verder gaan, je site onder de aandacht brengen op HL is niet de bedoeling op deze manier.

 

Je kunt hier vragen om feedback en hier verzoeken plaatsen voor partners.

 

Deze gaat op slot.

 

Groet

Joost

HL admin

 

Ps: domein 158 bedoelt dat jij aangeeft dat als er geen meldingen bekend zijn dat de site veilig en betrouwbaar is. Dat lijkt mij een zeer onjuist uitgangspunt!

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.