Zijn de admins te streng?

Aanbevolen berichten

Toch ga ik hier even reageren. Volgens mijn (bescheiden) mening, is de site en het evenement, waar het hier over gaat, misschien niet direct op het ondernemers-netvlies, maar heeft wel te maken met jezelf goed voelen en dat heeft weer zijn weerslag op de business. Daarnaast valt mij op dat de moderators tegenwoordig wel erg streng zijn met het editen van posts en sluiten van draadjes.

 

Moderaten is goed, noodzakelijk en nuttig, maar overkill hoeft wat mij betreft ook niet. Misschien toch even heroverwegen?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ondernemer gaat beter als je goed in je vel zit, absoluut. Maar als deze mag dan mag iedere yoga club, goed eten club, sportclub ook z'n evenement op de kalendar zetten. Dat lijkt me niet de bedoeling.

 

Ik zag hem gisteren staan, heb de site bekeken, getwijfeld en even aan andere admin gevraagd wat zij er van vinden en na vier negatieve reacties is hij verwijderd. Zo streng ben ik dus ook weer niet ;)

 

Ik zal deze even verplaatsen naar offtopic met als titel: 'zijn de admins te streng?'

 

Link naar reactie

het zijn allemaal mensen die bezig zijn hun eigen onderneming op te zetten. Iedereen die beginnende ondernemer is kan meedoen en wordt op deze manier gestimuleerd zijn bedrijf vorm te geven.

 

De organisatoren van de workshops zijn inderdaad allemaal jonge ondernemers, je doelgroep is helemaal open. Zie mijn reactie op VCC z'n reactie: achter sportclubs, yogaclubs zitten ook ondernemers.

Link naar reactie

Persoonlijk mag de agenda van mij wel wat strakker op de relevatie voor nieuwe innovatieve bedrijven getoetst worden.

 

Alle andere leuke events e.d. kunnen mooi in "off topic" gepost worden. Dat is het "kijk mij nou" board. Daarmee is dat één van de leukste boards overigens.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

ik ben voor een streng moderatorsbeleid, maar je moet je wel iets afvragen: bij veel evenementen krijgt de ondernemer meer over zichzelf te weten om zo zijn plannen beter te kunnen bereiken. soorten lichamelijke en mentale ontspanning zoals yoga kun je in dezelfde categorie plaatsen.

 

dus niet: het heeft meer met yoga te maken dan met ondernemen. dan kun je ook zeggen: een ander evenement heeft meer met verkopen te maken dan met ondernemen. dan zeg je: maar ondernemen is voor een groot deel verkopen. ja, maar ondernemen is ook voor een groot deel jezelf leren kennen en leren ontspannen op stressvolle momenten.

 

maar goed, jullie beslissen :)

Technisch innovator.

Link naar reactie

Ik begrijp de keuze van de moderator heel goed en vind zelf ook dat dergelijke 'levensbeschouwelijke' workshops niet thuishoren op dit forum.

Dat ontspanning, yoga, reiki en dergelijke goed kunnen zijn voor 'de innerlijke ondernemer' betwijfel ik geen seconde, alleen vind ik dat mensen die daar in geïnteresseerd zijn dat zelf wel opzoeken. Dit forum gaat over innovatie en ondernemerschap.

Daar komt bij; je schept zo een precedent en voor je het weet krijg je allerlei niet ter zake doende aanbiedingen hier, zou zonde zijn van de focus van het forum.

 

 

 

 

Link naar reactie

Er zijn zoveel onderwerpen die grenzen aan ondernemers en ondernemen.. het is lastig daar een bepaalde lijn in te vinden, maar om nou alles wat er ook maar zijdelings mee te maken heeft op de agenda te zetten werkt gewoon niet.

 

Op een gegeven moment krijg je dan evenementen als 'koopzondag bij de autodealer' onder het mom van 'ondernemers rijden vaak in auto's'...

 

Gevallen op het randje zullen er altijd wel blijven, en daarmee ook de vraag 'waarom A wel en B niet'... het blijft mensenwerk :)

Link naar reactie

Persoonlijk mag de agenda van mij wel wat strakker op de relevatie voor nieuwe innovatieve bedrijven getoetst worden.

 

Ik zou het iets ruimer nemen met ook relevantie voor starters erbij: seminars over financiering, ondernemingsplannen en de belastingdienst mogen er wat mij betreft ook bij. Niet relevante topics kunnen eruit; het is mooi dat we nu weten dat je die eruit kunt halen door het topic te verwijderen: vaak haalde ik de topic leeg, amar liet 'm staan in het board, zoals we met gewone spam ook vaak doen, maar dan blijf het agenda-item dus staan. Nu kan de agenda dus echt schoongeveegd worden...

 

het leukste blijven toch de vragen die geen vragen zijn, met daarin 12 verwijzingen naar een website en een bannertje, die regelmatig voorkomen :-)

 

Die worden meestal ook schoongeveegd... en daar kunnen we wat mij betreft niet streng genoeg in zijn: links in je profiel (onderin bericht): geen banners of plaatjes onderop, avatar mag wel een logo zijn. (Die zou van mij ook als link mogen fungeren...) Reacties met een handige link voor iemand met een probleem, wat in principe ook reclame is, kunnen ook getolereerd worden. De rest kan weg.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.