• 0

Urenregistratie app voor beheerder project en teamleden

Ik organiseer erg veel eigen events we doen veel producties voor andere partijen. Ons vast team bestaande uit 8 personen houden zelf handmatig hun uren bij.

 

Gezien we veel projecten hebben wil ik snel per project kunnen zien hoeveel manuren hier verwerkt zitten. Daarnaast wil ook per persoon zien hoeveel ze in een bepaalde periode hebben gewerkt. Het zou helemaal perfect zijn als ik per persoon een uurtarief kan kiezen.

 

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welcome back, je bent dan ongetwijfeld op zoek naar een oplossing!? Probeer dit openingsbericht nog wat beter neer te zetten, dan volgen ook scherpere reacties.

 

Ik zie bijvoorbeeld nog niet eens of voor dit team een loonadministratie of urenadministratie voor zzp-ers bijgehouden moet worden...

 

...hebben jullie nog geen bedrijfsadministratie of projectmanagementsysteem?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik woon in Curacao. Mijn onderneming heet Nachtwerk Curacao. Administratie doet mijn accountant met Quickbooks, allemaal online dus. Salarisadministratie zijn ze aan het opzetten, dit heeft even tijd nodig.

 

In Curacao gaat alles contant. Neemt niet weg dat ik intern per project wil weten hoeveel ik kwijt ben aan personeelskosten. Evenals uitbetalingen die ik wekelijks wil voldoen voor het team. Onze vaste crew werkt op part-time basis (10 t/m 50 uur per week). Sommige personen komen werken op basis van 0-uren contract. Anders heb ik de mogelijkheid niet om aan te nemen omdat bepaalde redenen.

 

Projectmanagement systeem begin ik nu met Trello te werken. Dit heeft niet echt iets te maken met urenregistratie, maar verberterd onze werkflow aanzienlijk (soort van terugkerend draaiboek).

 

Ff voor de duidelijkheid. Curacao loopt nog ff 20 jaar achter tozv NL.

 

Mijn grootste verbeterpunt moet zijn dat ik snel toegang heb per project of per persoon hoeveel uren er gedraaid worden. Op deze manier kan ik administratie/resultaten per project voor mezelf makkelijk bijhouden. Plus hoop ik voor de accountant een duidelijk overzicht aan te leveren (plan is om alles per project weg te laten boeken, echter blijkt dit met inventaris drank en overige inkopen ook lastig, dus moet hier nog een werkbare middenweg in vinden).

 

 

 

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie
  • 0

marijn, wat had je zelf al gedaan om een oplossing te vinden?

 

en korte zoekactie via google leverde mij al een resultaat waarbij je via quickbooks ook een time tracking app hebt.

 

https://quickbooks.intuit.com/time-tracking/

 

of had je die al bekeken en zit daar te weinig functionaliteit in?

deze applicatie lijkt op zijn minst handig om personeel snel hun uren ten behoeve van de salarisadministratie te registreren.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.