Ik heb op dit moment gewoon een vaste baan (contract voor onbepaalde tijd) en op basis hiervan kan en wil ik een lening bij de bank afsluiten van +/- 10.000 euro.
Daarnaast heb ik een eigen bedrijfje (Internet & communicatie bureau)
waar ik helaas te weinig tijd in kan steken omdat ik al een vaste baan heb.
Stel nu dat ik, nadat ik de lening heb gekregen, mijn baan op zeg. En het geld gebruik om de eerste paar maanden van te 'leven' en me zo full-time kan inzetten voor mijn eigen bedrijf in de hoop na een paar maanden genoeg omzet te draaien om daar mijn inkomsten uit te halen.
Iemand enig idee of dit kan ?
Of gaat de bank moeilijk doen zodra er (in het begin) niet maandelijks een salaris binnen komt op je rekening ?
Verder nog haken en ogen hieraan volgens jullie ?
Kan je overigens een uitkering aanvragen en ondertussen je eigen bedrijf 'opstarten' ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
leonm
leonm
Ik zit met de volgende vraag.
Ik heb op dit moment gewoon een vaste baan (contract voor onbepaalde tijd) en op basis hiervan kan en wil ik een lening bij de bank afsluiten van +/- 10.000 euro.
Daarnaast heb ik een eigen bedrijfje (Internet & communicatie bureau)
waar ik helaas te weinig tijd in kan steken omdat ik al een vaste baan heb.
Stel nu dat ik, nadat ik de lening heb gekregen, mijn baan op zeg. En het geld gebruik om de eerste paar maanden van te 'leven' en me zo full-time kan inzetten voor mijn eigen bedrijf in de hoop na een paar maanden genoeg omzet te draaien om daar mijn inkomsten uit te halen.
Iemand enig idee of dit kan ?
Of gaat de bank moeilijk doen zodra er (in het begin) niet maandelijks een salaris binnen komt op je rekening ?
Verder nog haken en ogen hieraan volgens jullie ?
Kan je overigens een uitkering aanvragen en ondertussen je eigen bedrijf 'opstarten' ?
Alvast super bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5810-lening-aanvragen-dan-baan-opzeggen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag