Ik ben ZZP'er en ben laatst voor m'n werk naar een conferentie in het buitenland geweest. Mijn partner wil graag op termijn full time met mij gaan werken aan m'n business.
Om haar te "klaar te stomen" heb ik haar meegenomen naar die conferentie en dus ook ticket + toegangsbewijs voor haar betaald. Kan ik deze kosten volledig zakelijk aftrekken? Zij is geen ondernemer en factureert mij niet verder voor deze trip. Ik zie het als investering in de toekomst en het lijkt mij dat dit correct is om deze kosten op te geven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hmms
hmms
Hallo,
Ik ben ZZP'er en ben laatst voor m'n werk naar een conferentie in het buitenland geweest. Mijn partner wil graag op termijn full time met mij gaan werken aan m'n business.
Om haar te "klaar te stomen" heb ik haar meegenomen naar die conferentie en dus ook ticket + toegangsbewijs voor haar betaald. Kan ik deze kosten volledig zakelijk aftrekken? Zij is geen ondernemer en factureert mij niet verder voor deze trip. Ik zie het als investering in de toekomst en het lijkt mij dat dit correct is om deze kosten op te geven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58129-conferentie-met-medewerker/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag