• 0

payment gateway e-commerce

ik zoek voor mijn website waar ik online producten verkoop een goede payment gateway waar ik diverse betaalmogelijkheden kan aanbieden, zoals creditcard, machtiging, internet bankieren rabobank, abn amro etc.

 

heeft iemand van jullie zoiets al ergens zelf waar ik het eens kan checken hoe het eruit ziet en wat de mogelijkheden zijn.

 

ik zoek niet iets met setupkosten van 2000 euro want die zijn er ook

ik zoek het met lage kosten want ik moet het ook wel terug kunnen verdienen en ik ben startende met dit online gebeuren

 

urls posten is altijd goed, dan kijk ik ff maar houdt rekening met de kosten, setup en transactiekosten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

wat ik persoonlijk het makkelijkst vind, is gewoon zelf een pagina maken van:

- klik hier om naar abn amro te gaan

- klik hier om naar rabo te gaan,

etc

 

er zijn wel allerlei bedrijven die je 'n url bieden waarmee ze 'directer' kunnen betalen, zoals rabodirect, maar dat kost allemaal geld.

creditcard klinkt ook leuk, maar wist je dat de klant het geld heel eenvoudig terug kan eisen? je krijgt dan dus al snel met oplichters te maken...

hetzelfde geld voor eenmalig incasso...

het is wel zo dat het extra bestellingen oplevert, mensen die internetshops niet helemaal vertrouwen durven bv wel via creditcard of eenmalig incasso te bestellen, aangezien ze weten dat ze het geld terug kunnen eisen, dus soms is het wel de moeite waard.

maar als ik jou was zou ik rustig beginnen, met weinig/geen kosten en weinig risico's, dan kan je het later altijd alsnog proberen, zoals eenmalig incasso.

 

zo zie ik het iig....

Link naar reactie
  • 0

inderdaad een mooi overzicht

maar de vraag is nu, heeft iemand ervaring met buckaroo

 

toch vind ik machtiging en rabodirect en zo wel handig om te hebben

is gewoon extra service ook al kunnen ze het terug laten boeken

 

weet iemand al iets over iDeal van alle banken te zamen, heeft iemand al een concept daarvan gezien of brochure?

Link naar reactie
  • 0

inderdaad een mooi overzicht

maar de vraag is nu, heeft iemand ervaring met buckaroo

 

Wij zijn momenteel Buckaroo in de service van OP3's Shotcode.com aan het inbouwen. Ze reageren goed op niet-standaard wensen en staan open voor nieuwe ideeën. Ik heb het idee dat ze goed weten wat ze doen, maar heb er dus nog neit volledig concrete ervaring mee. Morgen gaan we het inbouwen, daarna kan in ieder geval zrski (één van OP3's grondleggers en tevens mede-initiatiefnemer van dit forum) je meer vertellen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben daar toevallig ook mee bezig. Ik denk zelf aan:

- www.bibit.nl

- www.paypal.nl

 

en ik kreeg vandaag een folder in de bus van iDeal

www.rabobank.nl/iDEAL Ziet er veel belovend uit.

 

Feit dat mensen geld kunnen vragen, tja daar zal dan een reden voor zijn lijkt me. Laat het een keer gebeuren, beter dan helemaal niet betalen.

 

Maar het is even puzzelen wat nou wijsheid is, hangt ook af van hoe internationaal je wilt denk ik, verder het gaat om geld, dus ik kieze toch wel voor wat naamsbekendheid en betrouwbaarheid, nederlands kantoor etc..

 

Perry

 

Link naar reactie
  • 0

ik gebruik paypal voor mijn ebay veilingen, gaat perfect, kosten zijn bij kleine bedragen vrij hoog, omdat je elke keer bij het ontvangen van geld een basisfee betaalt + 3.4% meen ik van het bedrag. Bij grotere bedragen is het een stuk gunstiger en je hebt een aantal extra beveiligingen voor jou als 'verkoper'van goederen.

 

ideal lijkt me prima in de toekomst, hoewel het een veredeld internetbankieren wordt, ongeveer zoals rabodirect het momenteel doet.

Link naar reactie
  • 0

Voor Verzekerd Collectief werken we met TWYP van de ING. Op dit vlak een onbekende speler maar niet minder goed. De setup kosten zijn beperkt en over de maandfee valt te onderhandelen (neem dat maar serieus).

 

Verder is het zo dat TWYP weer alle betalingsmethodes integreert in een systeem via een interface. We zijn erin geslaagd om het gehele proces te integreren met de logistiek. Dit houdt dus in dat er geen handwerk meer aan te pas komt om een order uit te leveren als de betaling binnen is (scheelt veel werk en voorkomt fouten).

 

Verder zijn er partijen die een TWYP account hebben en voor jou de financiele afhandeling doen. Vervolgens krijg jij periodiek je geld gestort en betaal je die partijen een percentage van de omzet. Redelijk lowbudget oplossing en kosten staat meteen tegenover opbrengsten. Het is alleen belangrijk dat je die partij vertrouwd. Dit laatste kan ik wellicht voor je regelen.

 

Succes in je keuze, groet,

 

 

Remo Natali

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Link naar reactie
  • 0

Paypal is iedeaal als je van plan bent om ook bijv. internationaal iets te gaan verkopen. De nederlandse tak van paypal zal echter danig gaan groeien nu Ebay marktplaats.nl heeft overgenomen en er plannen zijn om ook hier Paypal als standaard in te voeren.

 

Ik zie dat er niemand iets rept over WesternUnion toch ook nog steeds een grote speler als het gaat om geldtransacties. (Hangt hier in Nederland misschien nog steeds een Lagos/Nigeria luchtje aan ;D) Betalingen online gaan hier via www.bidpay.com en kan naast veilingen ook voor online verkopen gebruikt worden.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.