Ik ben startende ondernemer en probeer aan meer opdrachten te komen. ik heb onder andere hiervoor een lijst gemaakt van ondernemingen die aan mijn branche gerelateerd zijn.
het idee is om deze ondernemingen te benaderen via email met het voorstel dat zij hun klanten informeren over een gratis adviesgesprek en door te verwijzen naar mijn website. Als uit dit adviesgesprek een opdracht voortvloeit, krijgt de onderneming die deze klant aan mij heeft doorverwezen een ''provisie''.
Mijn vraag is: mag ik deze ondernemingen op deze manier benaderen met mijn voorstel, en zo ja, gebruik ik hier dan het beste mijn prive emailadres of zakelijke emailadres voor?
zijn er in dit geval nog dingen om op te letten i.v.m. de nieuwe AVG wet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mick82
mick82
Hallo,
Ik heb een vraag.
Ik ben startende ondernemer en probeer aan meer opdrachten te komen. ik heb onder andere hiervoor een lijst gemaakt van ondernemingen die aan mijn branche gerelateerd zijn.
het idee is om deze ondernemingen te benaderen via email met het voorstel dat zij hun klanten informeren over een gratis adviesgesprek en door te verwijzen naar mijn website. Als uit dit adviesgesprek een opdracht voortvloeit, krijgt de onderneming die deze klant aan mij heeft doorverwezen een ''provisie''.
Mijn vraag is: mag ik deze ondernemingen op deze manier benaderen met mijn voorstel, en zo ja, gebruik ik hier dan het beste mijn prive emailadres of zakelijke emailadres voor?
zijn er in dit geval nog dingen om op te letten i.v.m. de nieuwe AVG wet?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58154-vraag-mbt-het-benaderen-van-ondernemingen-via-email/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag