• 0

Van zelfbouw naar uitbesteed werk (website dilemma)

Omschrijving van je concept:

Onze website voor het verhuur van ijskarren bestaat sinds 2010, sinds 2013 is het serieus aangepakt. Voor 2018 wil ik de website weer verbeteren.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

2010 begonnen met een kennis die een website kon maken, zeer matig maar er stond iets online.

 

2013 een design bureau ingeschakeld om een goede vindbare website te laten maken. Resultaten stegen aanzienlijk. Mezelf daarna ook verdiept in seo en kwam er achter dat deze website helemaal niet zo goed vindbaar was als concurrenten. Deze website na een aantal verzoeken aangepast, bij elke verandering door het design bedrijf tikte de meter aardig door dus mij verdiept in het zelf maken van een volledige website.

Dit is gelukt in 2016, vindbaarheid en aantal opdrachten gingen flink voorruit, in 2017 hebben wij 3 keer zoveel omzet behaald dan in 2015.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De website ziet er naar mijn kunnen redelijk uit, maar concurrentie is ook heviger geworden. Heel kritisch, zie ik ook dat deze website door een amateur is gemaakt, wel een met seo kennis. De layout moet wat strakker worden gemaakt. De website heeft een opfrisbeurt nodig.

 

De opzet voor de nieuwe website is inmiddels "klaar" om te zien wat het ongeveer gaat worden. Ik heb het nieuwe design bedrijf even de vrije hand gegeven in overleg met mij, omdat het advies toch luidde om de layout "helemaal" te vernieuwen.

 

 

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

In vergelijking met anderen hebben wij een prima kwaliteit/prijs verhouding.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat vinden jullie van de huidige website in vergelijking met het nieuwe ontwerp?

Is er uitdaging om verder te kijken zodra je op de homepage beland?

 

Ook met het oog op een ijskar huren voor een feestje, of een grote markering actie voor je bedrijf.

 

huidige website is https://www.ijstraktatie.nl/

 

Het nieuwe design is

http://ijs.keizerkarelwebdesign.de/ (nog niet op mobiel zichtbaar)

 

Het gaat even om het concept, vormgeving. De details ontbreken nog. Ook de afbeeldingen zijn nog niet heel bepalend, deze kunnen we met 1 klik veranderen. Ik hoor graag de indrukken over beide sites.

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Mijn eerste indruk is dat het nieuwe ontwerp wel de goede richting op gaat.

 

- Ik moet erg wennen aan het kleur en font gebruik en de contrast verschillen daarin.

- Als ik op een ijskar klik voor meer informatie verwacht ik eerder een volle pagina per kar met informatie, beleving foto's genomen tijdens eerdere verhuur momenten.

- Ook wil ik per ijskar gelijk een offerte kunnen aanvragen zonder daarvoor nog in het offerte formulier de juiste kar uit te zoeken.

- Wellicht een omschrijving hoe alles in zijn werk gaat als ik ga huren of een FAQ pagina.

- Je landingspagina's zullen in de praktijk het meeste bezoek opleveren. Optimaliseer en meet ze.

- Ook kun je met die landingspagina's op social media gaan posten.

 

Verplaats je in je klant, welke mogelijke vragen zou ik kunnen wegnemen.

Succes gewenst, er komt een prachtig seizoen aan dus wacht niet te lang :)

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

Mijn eerste indruk is dat het nieuwe ontwerp wel de goede richting op gaat.

 

- Ik moet erg wennen aan het kleur en font gebruik en de contrast verschillen daarin.

- Als ik op een ijskar klik voor meer informatie verwacht ik eerder een volle pagina per kar met informatie, beleving foto's genomen tijdens eerdere verhuur momenten.

- Ook wil ik per ijskar gelijk een offerte kunnen aanvragen zonder daarvoor nog in het offerte formulier de juiste kar uit te zoeken.

- Wellicht een omschrijving hoe alles in zijn werk gaat als ik ga huren of een FAQ pagina.

- Je landingspagina's zullen in de praktijk het meeste bezoek opleveren. Optimaliseer en meet ze.

- Ook kun je met die landingspagina's op social media gaan posten.

 

Verplaats je in je klant, welke mogelijke vragen zou ik kunnen wegnemen.

Succes gewenst, er komt een prachtig seizoen aan dus wacht niet te lang :)

 

Vindt je de nieuwe een vooruitgang? Zelf mis ik nog wat beleving en sfeer in vergelijking met de oude.

Meer info bij het aanklikken van een ijskar is een goede, maar wil ook weer niet dat men helemaal naar een nieuwe pagina gaat en daardoor de weg terug niet meer weet te vinden.

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

 

Vindt je de nieuwe een vooruitgang? Zelf mis ik nog wat beleving en sfeer in vergelijking met de oude.

Meer info bij het aanklikken van een ijskar is een goede, maar wil ook weer niet dat men helemaal naar een nieuwe pagina gaat en daardoor de weg terug niet meer weet te vinden.

 

Ik denk dat je beleving en sfeer mist doordat de huidige homepage grote headerfoto's met mensen heeft en de nieuwe homepage heeft een veel smallere header, wat ik overigens qua gebruiksvriendelijkheid zeker een voordeel vind. Verder vind ik de nieuwe homepage duidelijker en overzichtelijker dan de huidige als je puur naar je productaanbod kijkt.

 

Kortom, ik zou me niet zo druk maken om de sfeer die je noemt, maar blij zijn met de verhoogde gebruiksvriendelijkheid. Mensen komen niet op je site voor sfeer, maar voor een ijskar. ;)

Ik doe als (SEO-)copywriter leuke klussen voor leuke bedrijven: http://www.hardcopy.nl.

Link naar reactie
  • 0
Ik twijfel nog of het nieuwe ontwerp wel beter is.
Dat moet het bureau je zonder meer kunnen uitleggen.

 

Doet dit ook nog een vooronderzoek m.b.t. positionering en zoekwoorden?

 

Juist die mobiele site is waarschijnlijk de crux.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

 

Vindt je de nieuwe een vooruitgang? Zelf mis ik nog wat beleving en sfeer in vergelijking met de oude.

Meer info bij het aanklikken van een ijskar is een goede, maar wil ook weer niet dat men helemaal naar een nieuwe pagina gaat en daardoor de weg terug niet meer weet te vinden.

 

Ik denk dat je beleving en sfeer mist doordat de huidige homepage grote headerfoto's met mensen heeft en de nieuwe homepage heeft een veel smallere header, wat ik overigens qua gebruiksvriendelijkheid zeker een voordeel vind. Verder vind ik de nieuwe homepage duidelijker en overzichtelijker dan de huidige als je puur naar je productaanbod kijkt.

 

Kortom, ik zou me niet zo druk maken om de sfeer die je noemt, maar blij zijn met de verhoogde gebruiksvriendelijkheid. Mensen komen niet op je site voor sfeer, maar voor een ijskar. ;)

 

Bedankt voor de feedback.

 

Overzichtelijker vind ik hem zeker. De sfeer is denk ik wel belangrijk, mensen huren de ijskar voor de beleving en willen op de website een indruk krijgen hoe ik deze beleving aanbied. De ijskarren moeten dus op haar best gepresenteerd worden, en ik vraag me nog af of dat in dit geval is gelukt.

 

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

Ik twijfel nog of het nieuwe ontwerp wel beter is.
Dat moet het bureau je zonder meer kunnen uitleggen.

 

Doet dit ook nog een vooronderzoek m.b.t. positionering en zoekwoorden?

 

Juist die mobiele site is waarschijnlijk de crux.

 

Groet,

 

Highio

 

 

 

Nee, dat hebben we al gedaan en dat zit wel goed. Qua seo zit de site goed in elkaar. Laadtijd moet veel sneller en dat is ook een reden waarom deze verandert moet worden, ik heb alles met plugins gemaakt waardoor hij traag laadt.

 

Juist op de mobiele versie doet de huidige site het goed, de slordigheden die ik heb gemaakt met witruimte en buttons die net niet lekker staan etc. verdwijnen op de mobiele versie omdat alles onder elkaar komt te staan. Maar wederom is dit weer mijn eigen mening.

 

De uitleg van het bureau zal berusten op een mening, ik vind deze mooier/beter want... en daar heb ik in het verleden dus al weinig aan gehad met een ander bedrijf. Deze huidige website scoorde vele malen beter. Meer bezoekers, meer tijd op de website, meer pagina's bezocht, minder bounce % en het belangrijkste, meer omzet.

 

Vandaar dat ik ook waarde hecht aan mening van mensen als jullie, gewoon objectief oordelen wat goed en slecht is. Hoe meer meningen hoe beter, dan is de kans ook groot dat mijn gemiddelde bezoeker er zo over denkt. Ik ben gelukkig steeds minder eigenwijs geworden met de jaren.

 

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

Beter is nog wel een vrij ruim begrip.. dus mijn versie van beter dan maar :)

 

het ijshoorntje is gevuld met softijs ipv bolletjes ijs dat vind ik vreemd voor een italiaans ijs verkoper

 

De auto's en karren hebben blijkbaar een specifieke bedrijfskleur.. en geen van beide sites gebruiken die precieze kleur. ik vind de huidige site te hard qua kleur en de nieuwe te soft.

 

in woorden uitleggen is lastig dus even heel snel een aanpassing gemaakt met wat ik bedoel. De balk en de frames om de producten zijn de kleur van de ijsfiets geworden.

let niet op logo plaatje en tekst alleen even voor totaal. plaatje van type hoorntje ipv softijs swirlplaatje dat je nu hebt

nadruk ligt even op wat krachtiger kleuren. dan nieuwe ontwerp maar niet zo hard als oude site

 

 

ijskar1.thumb.png.f667ec197575e625e1d75d8b7c8330ad.png

Link naar reactie
  • 0

Beter is nog wel een vrij ruim begrip.. dus mijn versie van beter dan maar :)

 

het ijshoorntje is gevuld met softijs ipv bolletjes ijs dat vind ik vreemd voor een italiaans ijs verkoper

 

De auto's en karren hebben blijkbaar een specifieke bedrijfskleur.. en geen van beide sites gebruiken die precieze kleur. ik vind de huidige site te hard qua kleur en de nieuwe te soft.

 

in woorden uitleggen is lastig dus even heel snel een aanpassing gemaakt met wat ik bedoel. De balk en de frames om de producten zijn de kleur van de ijsfiets geworden.

let niet op logo plaatje en tekst alleen even voor totaal. plaatje van type hoorntje ipv softijs swirlplaatje dat je nu hebt

nadruk ligt even op wat krachtiger kleuren. dan nieuwe ontwerp maar niet zo hard als oude site

 

 

 

 

Ja deze kleur zou ook kunnen. Ik denk wel dat de softe kleur het goed zal doen met een zwart contour lijnjte.

De afbeeldingen gaan van onze eigen ijskarren worden, geen stock foto's. We hebben nu even wat gebruikt als opvulling om te kijken hoe het staat. Ik vind de huidige trouwfoto wel prachtig, met de mooie ijskar en het stralende stel met een ijsje in de hand. Alles wat we aanbieden in één foto weergegeven. Echter is deze weer niet mooi op een breed beeld, maar wel perfect op de mobiele versie.

 

Ik zie tot nu toe dat alle voorkeuren naar de nieuwe vormgeving gaan, nog meer meningen?

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

Allereerst vind ik de nieuwe website over het algemeen mooier en vind ik de sfeer die je uitdraagt leuk.

 

Puntsgewijs wat dingen die me opvielen:

 

- de nieuwe website mist een inleidende tekst en geeft daarom misschien een ietwat onduidelijke eerste indruk

- ik vind zowel de nieuwe als de oude website vrij druk vanwege het kleurgebruik en de verschillende lettertypen

- de eerste sectie na de hero image bij het nieuwe ontwerp bevat erg veel roze en in combinatie met het roze in de fixed navbar vind ik dit iets tè

- de uitlijning van de links in de footer klopt niet helemaal, zeker in vergelijking met de tekst onder 'over ons'

 

Tot slot hoop ik dat de CSS en Javascript bestanden nog geconcatenate (en nu we het er toch over hebben, geminified en gegzipped) worden want er worden nu wel heel veel requests gemaakt wat de laadtijd van de website niet ten goede komt.

 

Succes!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Bekende site ;) Ik heb in 2016 een website review voor deze site gedaan. Als ik het me goed herinner heb je toen een flink aantal verbeterpunten uit die review doorgevoerd, maar inmiddels ziet de site er toch weer heel anders uit... waarom? Je schrijft dat de omzet in 2017 flink hoger is uitgevallen dus blijkbaar werkte dat ontwerp wel.

 

Ik vind de nieuwe site mooier dan de oude, en ik vind de sfeerbeleving ook wel goed. Ook zijn er eindelijk referenties op de site te vinden, en de USPs bovenin zijn een goede toevoeging (maar of de huidige USPs nu zo sterk zijn is een andere vraag).

 

Doet dit ook nog een vooronderzoek m.b.t. positionering en zoekwoorden?

 

Nee, dat hebben we al gedaan en dat zit wel goed. Qua seo zit de site goed in elkaar.

 

 

Dan doe dat nog maar een keer... de homepage heeft bijvoorbeeld helemaal geen H1 tag en de title is "home"... je hebt verder nog wel een pagina "ijskar huren", maar als ik nu een zoekwoord onderzoek doe zie ik dat er tegenwoordig amper meer gezocht wordt op die term (in 2016 werd daar nog 720 keer per maand op gezocht, toen was dat dus een prima zoekterm maar nu blijkbaar niet meer).

 

Verder mis ik zowel op de nieuwe site als op de huidige oude site 1 duidelijke call to action button om een offerte aan te vragen. Die had je wel geplaatst na mijn review, waarom is die weer verdwenen? Nu staat er alleen een linkje "offerte aanvragen" in het menu, maar dat is juist minder opvallend dan de andere menu items waardoor ik bijna denk dat je niet wilt dat ik een offerte aanvraag.

 

De toevoeging van het aantal personen en soorten ijs bij de ijskarren vind ik een goede toevoeging, maar je hebt nu wel de prijzen van de site gehaald. Waarom?

 

Ik zou die 4 regels extra info per ijskar gewoon direct zichtbaar maken, dus niet verstopt achter een "meer informatie" linkje, en daaronder een vraag offerte aan button zoals bij de ijscowagen gedaan is. Uiteraard zorg je er dan ook voor dat de betreffende ijskar al geselecteerd is in het offerte aanvraag formulier, zoals Spruce ook al terecht opmerkte. Ook met zijn tweede en vierde punt ben ik het eens.

 

Ten slotte ga je nu van WordPress naar Joomla. Dat zou ik ook niet aanraden, WordPress is niet voor niets veel populairder dan Joomla.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0
(in 2016 werd daar nog 720 keer per maand op gezocht, toen was dat dus een prima zoekterm maar nu blijkbaar niet meer)
Vrijwel alle aanbieders zitten nog altijd op dat zoekwoord+huren. En dat zijn er heel veel...

 

Seizoensgebondenheid of is iedereen door de zon verblind?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat dat dus niet klopt, neem alleen al de zoekopdrachten van ondernemers zelf, concurrenten en hun SEO-vriendjes...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Zo te zien gaat er inderdaad even iets niet helemaal lekker met de adwords tool. Als ik zoek op "huis huren" of "kamer huren" krijg ik ook een streepje te zien (wat normaal betekent dat er te weinig op gezocht wordt), maar als ik "auto huren" probeer krijg ik wel te zien dat er 49.500 per maand op gezocht wordt.

 

Die opmerking kun je dus negeren, maar de rest van mijn opmerkingen (h1, title, call to action) blijven uiteraard wel van kracht.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Bekende site ;) Ik heb in 2016 een website review voor deze site gedaan. Als ik het me goed herinner heb je toen een flink aantal verbeterpunten uit die review doorgevoerd, maar inmiddels ziet de site er toch weer heel anders uit... waarom? Je schrijft dat de omzet in 2017 flink hoger is uitgevallen dus blijkbaar werkte dat ontwerp wel.

 

Ik vind de nieuwe site mooier dan de oude, en ik vind de sfeerbeleving ook wel goed.

 

Hoi Marcel, de huidige site is niet heel erg verandert na je review,enkele details zijn anders. Ik geloof dat ik destijds de call to action zinnen niet mooi en te lang vond staan op de mobiele versie en dit heb verandert in offerte aanvragen, uiteindelijk maakte dit geen verschil. Verder heb ik veel punten aangehouden maar het kan zijn dat ik het niet alle punten nodig vond te veranderen. Toch een keuze die je zelf uiteindelijk moet maken.

 

De prijslijst is wel een goede toevoeging geweest en gaat zeker terug komen op de nieuwe. Even voor de goede orde, de nieuwe vormgeving is nog even een opmaak en is nog niet seo vriendelijk dus alles ontbreekt verder nog daar van. Ik twijfel zelf nog of de nieuwe vormgeving het wel gaat worden en wat ik er nog verder mee wil aanpassen.

 

De informatie met de ijskarren ben ik het ook mee eens dat de informatie er meteen bij kan. Ik vind de afbeeldingen ook wat te klein weergegeven en de manier van presenteren vind ik wat saai en simpel. Daar ga ik weer aan de twijfel, wat voor mij saai is dat is voor de ander wellicht juist duidelijk.

De ijskarren presenteren zoals ik op de huidige heb gedaan vind ik toch wel erg mooi eruit zien, eigenlijk mooier dan de huidige maar wil er ook direct een aanvraag mogelijkheid in verwerken.

 


modedit: volledig citaat ingekort ivm leesbaarheid

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

(in 2016 werd daar nog 720 keer per maand op gezocht, toen was dat dus een prima zoekterm maar nu blijkbaar niet meer)
Vrijwel alle aanbieders zitten nog altijd op dat zoekwoord+huren. En dat zijn er heel veel...

 

Seizoensgebondenheid of is iedereen door de zon verblind?

 

Groet,

 

Highio

 

 

Deze zoekterm is nog steeds dé term in bijna alle gevallen. Bij adwords diverse termen toegevoegd, maar met weinig ctr. Rond de 30% met deze term en anderen termen dalen naar een magere 1,5% terwijl je toch denkt een hele specifieke ad te maken op die term.

 

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de term na 2016 minder wordt gebruikt en wij in 2017 veruit het beste seizoen ooit hadden wat deze branche betreft.

 

Vooral doordat google ook synoniemen van de zoekterm is gaan herkennen kan je helemaal niet meer echt goed variëren. Met deze term zal het toch echt moeten gebeuren.

 

Kun je nagaan, hoe mijn eerste samenwerking in 2013 met een webdesign bureau met een compleet andere zoekterm aan kwam zetten en er niet een pagina was met de belangrijkste +huren term.

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

Dat is geen schande voor een web designer. Ieder zijn vak. Een goed overzicht of een goede integratie van de verschillende disciplines is wél belangrijk. Dat moet jij zelf of het bureau in een nauwe samenwerking inbrengen.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat is geen schande voor een web designer. Ieder zijn vak. Een goed overzicht of een goede integratie van de verschillende disciplines is wél belangrijk. Dat moet jij zelf of het bureau in een nauwe samenwerking inbrengen.

 

Groet,

 

Highio

 

 

Voor een webdesigner is dat geen schande, die maakt enkel de vormgeving. Voor een bedrijf dat een compleet pakket aanbiedt dat er voor zal zorgen dat jij goed gevonden gaat worden online is het wel een aanfluiting als de belangrijkste zoekterm niet eens werd gebruikt. Dan heb je gewoon geen research gedaan.

 

Helemaal als je er destijds als leek aanklopt voor verbetering mag je toch verwachten dat dit goed gebeurt. Enfin, daar gelukkig weg en dat bleek achteraf ook geen slechte keuze maar kan er nog steeds boos om worden als ik daar aan terug denk.

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

Paar punten die mij opvallen:

 

• Als ik op "Meer informatie" klik, verwacht ik op zijn minst een prijs te zien. Beter nog: maak de prijs direct zichtbaar, want iedereen verwacht dat de grotere opties duurder zijn.

 

• Gemiste kans voor conversie: noem prominent je telefoonnummer.

 

• Niet 'Ijskar' maar IJskar met een lange IJ in hoofdletters.

 

• Het contrast tussen donkerroze tekst #EE5787 en lichtroze achtergrond #ECCDEA is te laag:

 

https://webaim.org/resources/contrastchecker/?fcolor=EE5787&bcolor=ECCDEA

Link naar reactie
  • 0

De website staat eindelijk live. De oude draaide nog lekker door dus had er geen haast mee. Nu midden in het hoogseizoen. Het voelt wel een beetje als het wisselen van een winnend elftal, want de oude site draaide gewoon goed.

 

De nodige aanpassingen gedaan. Meten is weten, dus ga de bezoekersaantallen in verhouding met de aanvragen goed in de gaten houden.

 

Opmerkingen zijn nog altijd welkom, misschien zijn we wat belangrijke dingen vergeten of is de site nog niet duidelijk.

 

 

1. Op de mobiele versie krijg je direct de ijskarren te zien met het aanvraag formulier in beeld, ik denk dat dit is wat de bezoeker direct in beeld wilt zien. Is de weg naar meer info duidelijk vindbaar?

 

2. Zijn er teveel ijskarren in beeld en zijn de info lijsten te lang?

 

3. Is het voor de klant duidelijk dat er niet per se een keuze gemaakt hoeft te worden in de prijsvoorbeelden en dat je dit gewoon naar je eigen evenement in kan vullen?

 

4. De site laadt bij mij nog niet heel erg snel, met name de logo's en impressie voorbeelden komen later door, bij jullie ook? Doelstelling was toch echt een snelle site.

 

5. Krijg je het gevoel dat je met een ervaren betrouwbare aanbieder te maken hebt, zou je om een of andere reden toch afhaken als je ons zou willen inhuren voor de promotie van je eigen bedrijf?

 

 

 

 

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
  • 0

Ziet er op het eerste gezicht prima uit. Ik denk inderdaad dat het een goede zet is om de ijskarren meteen in beeld te plaatsen, daar komen mensen immers voor. Ik denk dat de "meer informatie en prijzen" link op zich duidelijk is, al kan het verwarrend zijn omdat deze niet onderstreept is. Misschien een button look geven door er een kader omheen te zetten.

 

Staan de ijskarren op volgorde van populariteit? Ik kan me zo voorstellen dat de ijscowagens vaker geboekt worden dan de ijsfiets of de Morelli ijskar, dan zou ik die ook eerder in het overzicht zetten. Zeker op mobiel zal dat verschil maken.

 

Ik vind dat de zin boven het aanvraagformulier voldoende duidelijk maakt dat er ook een ander aantal ijsjes aangevraagd kan worden.

 

PS de "verstuur" button op het formulier van de grote antieke ijskar bij mij niet helemaal te zien, zie bijlage.

ijs.thumb.png.b29176cc6db7a1ed72936732b610b463.png

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Scherp Marcel bij je laatste opmerking. Zal er even naar kijken, moet zelf ook nog alles nalopen.

 

De volgorde van de karren begint wel met onze populairste karren, dit om de gast lang op de website te houden en meteen de leukste 3 karren te laten zien.

 

De Bedford bijvoorbeeld gaat niet eens de snelweg op en is dus zelden te verhuren, maar staat toch als vitsitekaartje op de site. Als de gast maar een aanvraag doet en het contact gelegd is maakt het vaak niet heel veel uit welke kar we beschikbaar hebben en welke niet.

 

Dit is zo denk ik de beste oplossing met een prijzen indicatie en toch nog de vrije hand om een offerte op maat te maken bij andere aantallen ijsjes.

Wat ik nog wel ga veranderen is ipv 500 ijsjes er 1000 bij te zetten, de prijzen dalen flink bij een grotere afname en dat geven wij nu nog niet zo goed weer.

IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie!   https://www.ijstraktatie.nl/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.