Jump to content
Maarten5813
Verberg

Webshop laten ontwerpen voor gepersonaliseerde artikelen

vraag

Hoi allemaal,

Voor een nieuw project ben ik opzoek naar een partij voor het ontwerpen van een webshop waarbij klanten bepaalde artikelen kunnen personaliseren. Ik wil dat de klant via de website kan personaliseren en direct het eindresultaat van het artikel te zien krijgt voordat deze wordt besteld.

Tot op heden heb ik via Google nog niks kunnen vinden. Wie kan mij een eindje op weg helpen?

9 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Waarmee kan ik je helpen?

Ik help  ondernemers met financieel inzicht en advies over betaalbare én betrouwbare verzekeringen en voorzieningen voor arbeidsongeschiktheid,  aansprakelijkheid en pensioen onder het motto "geld voor nu én geld  voor later".   Meer weten?  Contact

Update verplichte AOV: Regeling niet uitvoerbaar, Koolmees zoekt naar alternatieven.

• 0
  • Rate this answer
Voor een nieuw project ben ik opzoek [...]

Tot op heden hyeb ik via Google nog niks kunnen vinden.

Het helpt als je een zoekop / zoekopdracht kunt uitbreien / uitbreiden naar de dingen die je wilt personeren / personaliseren. Bijvoorbeeld mokken, pennen, T-shirts, partytenten, ...

Hoe heb je de aansluiting met de markt gevonden bij het vorige project?

• 0
  • Rate this answer

Webshopsysteem+product customization. Welke ontwerpvrijheden zoek je allemaal?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0
  • Rate this answer

Voor WordPress & Woocommerce zijn er wel wat plugins waarmee dat kan, zoals https://codecanyon.net/item/woocommerce-custom-product-designer/10959830. Deze zijn wel vrij beperkt, maar je kunt wel dingen als kleur, tekst en en afbeelding customizen.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

• 0
  • Rate this answer

Je hebt 2 opties:

1 - zoeken naar bestaande software die ongeveer doet wat je voor ogen hebt (zie link van Bob bijv, er is zat meer te vinden)

- voordeel: goedkoop, vaak al veel functionaliteit

- nadeel: als het niet doet wat jij wil is het lastig om uit te laten breiden

2 - een webdeveloper zoeken die gaat bouwen wat jij wil. Zijn er ook zat te vinden overigens. Zelf heb ik ontwerpmodules op maat voor o.a. http://www.festivalbandje.nl/

- voordeel: gaat precies kunnen wat jij wil

- nadeel: kost ook een stuk meer

Eventueel mag je me gerust een pb sturen met wat je zoekt, ik ben hier al jaren mee bezig.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

• 0
  • Rate this answer

Voor WordPress & Woocommerce zijn er wel wat plugins waarmee dat kan, zoals https://codecanyon.net/item/woocommerce-custom-product-designer/10959830. Deze zijn wel vrij beperkt, maar je kunt wel dingen als kleur, tekst en en afbeelding customizen.

Haha, toevallig heb ik een Nederlandse demo draaien van bovengenoemde product designer script, wil best een link plaatsen, maar weet niet of dat hier is toegestaan? ??? Je kunt me ook even een PM sturen

Hartelijke groet,

Werner

Een logo ontwerpen, banner maken of website maken kun je anno 2019 als ondernemer / ZZP'er zelf!

• 0
  • Rate this answer

Hiermee kan je starten als je de basics goed vindt, daarna kan je altijd nog een custom plugin laten developen :)