• 0

Webshop laten ontwerpen voor gepersonaliseerde artikelen

Hoi allemaal,

 

Voor een nieuw project ben ik opzoek naar een partij voor het ontwerpen van een webshop waarbij klanten bepaalde artikelen kunnen personaliseren. Ik wil dat de klant via de website kan personaliseren en direct het eindresultaat van het artikel te zien krijgt voordat deze wordt besteld.

 

Tot op heden heb ik via Google nog niks kunnen vinden. Wie kan mij een eindje op weg helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0
Voor een nieuw project ben ik opzoek [...]

Tot op heden hyeb ik via Google nog niks kunnen vinden.

Het helpt als je een zoekop / zoekopdracht kunt uitbreien / uitbreiden naar de dingen die je wilt personeren / personaliseren. Bijvoorbeeld mokken, pennen, T-shirts, partytenten, ...

 

Hoe heb je de aansluiting met de markt gevonden bij het vorige project?

Link naar reactie
  • 0

Voor WordPress & Woocommerce zijn er wel wat plugins waarmee dat kan, zoals https://codecanyon.net/item/woocommerce-custom-product-designer/10959830. Deze zijn wel vrij beperkt, maar je kunt wel dingen als kleur, tekst en en afbeelding customizen.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt 2 opties:

1 - zoeken naar bestaande software die ongeveer doet wat je voor ogen hebt (zie link van Bob bijv, er is zat meer te vinden)

- voordeel: goedkoop, vaak al veel functionaliteit

- nadeel: als het niet doet wat jij wil is het lastig om uit te laten breiden

 

2 - een webdeveloper zoeken die gaat bouwen wat jij wil. Zijn er ook zat te vinden overigens. Zelf heb ik ontwerpmodules op maat voor o.a. http://www.festivalbandje.nl/

- voordeel: gaat precies kunnen wat jij wil

- nadeel: kost ook een stuk meer

 

Eventueel mag je me gerust een pb sturen met wat je zoekt, ik ben hier al jaren mee bezig.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Voor WordPress & Woocommerce zijn er wel wat plugins waarmee dat kan, zoals https://codecanyon.net/item/woocommerce-custom-product-designer/10959830. Deze zijn wel vrij beperkt, maar je kunt wel dingen als kleur, tekst en en afbeelding customizen.

 

Haha, toevallig heb ik een Nederlandse demo draaien van bovengenoemde product designer script, wil best een link plaatsen, maar weet niet of dat hier is toegestaan? ??? Je kunt me ook even een PM sturen

Hartelijke groet,

 

Werner

Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.