Spontaan midzomerevenement in Amersfoort (21 juni 2018)

Aanbevolen berichten

Tweeënhalve week voor de geplande datum geef ik dit topic graag een kick.

 

Het spontane idee is (was) nog altijd een ondernemersborrel op midzomeravond met om te beginnen misschien een vuurkorf ;) en snacks of diner naar behoefte van de deelnemers. Reageer maar met ideeën of wensen in dit topic en dan zien we wat daar van komt.

 

Locatie is er één in de directe stationsomgeving in Amersfoort. Exacte locatie volgt z.s.m. na contact met horeca-exploitant morgen. Een grotere HL-barbecue of ander evenement volgt niet eerder dan eind van deze zomer of later dit najaar.

 

Annedien, Norbert en Walter, komen jullie ook? En wat heeft dan jullie voorkeur? Anderen? Nieuwe leden of dames?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Hoi Annedien,

 

gezellig! Of een zomerse locatie met fallback optie, want we hopen natuurlijk op aardig weer. Ik ben nog even in overleg...

 

...Richard, jammer, volgende keer bij jou! :P

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Zandfoort aan de Eem is het idee.

 

Om een arrangement te kunnen boeken, kunnen we zeker nog wat vooraanmelders gebruiken! Teller staat voorlopig op zes of zeven deelnemers. Wie komen er nog meer?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hóe leuk is het dat er spontaan een midzomerborrel georganiseerd wordt. En iedereen is welkom!!!

 

Ben je nieuw op ons forum en nog nooit bij een evenement geweest? Uit ervaring weten we dat HL-bijeenkomsten altijd erg gezellig zijn en je in een ontspannen sfeer ondernemers ontmoet.

 

Ben je er bij? Jáwel toch! Meldt dit dan s.v.p. in de agenda (rechts d.m.v. de button "ik ga ook"). Die button geldt uiteraard ook voor degenen die in dit topic al gemeld hebben dat ze er bij zijn. ;)

 

Ik ben er deze keer helaas niet bij. Weekje verlof (Sofia Bulgarije).

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wat niet lukt, lukt niet, maar daarbij blijf ik wel benieuwd naar eventuele nieuwe aanmeldingen!

 

Misschien is een aanvang na 18.00 uur in het algemeen ook wel praktischer!? Vooraanmelders of deelnemers?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Aanvang 18.00 uur ook voor de late beslissers (unieke kans voor een concept-bespreking of mondelinge bedrijfsrisico-analyse)...

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.