• 0

Juiste SWIFT code Banco Santander Sao Paulo Brazilië

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dank je, ik heb dit gevonden:

 

"Where an 8-digit code is given, it may be assumed that it refers to the primary office, however swift codes of primary office banking institutions can be used with or without the "XXX" branch code, depending on the requirement of the payment transfer you are working with."

 

Nog niet helemaal waterdicht, ik gebruik SPO op het einde. De verkoper stuurde me een screen-dump van de diverse Swift codes die Santander hanteert, die weet het volgens mij ook niet.

Link naar reactie
  • 0

De beste manier om geld kwijt te raken is gokken welke bankcode juist is.. Zou je binnen Nederland iemand betalen als hij je drie halve opties geeft wat het bankrekeningnr zou kunnen zijn?

 

Geld overmaken naar de andere kant van de wereld vraagtextra zorgvuldigheid bij het invullen van de overboekingsinformatie anders beland het ergens op een tussenrekening bij een bank zonder dat men weet waar het heen moet.

 

Geen idee om welk bedrag het gaat. maar ik zou alleen geld overmaken via swift als je 100% zeker bent dat alle (cruciale) velden goed zijn, de swiftcode is zeker 1 van die cruciale gegevens.

Het feit dat alle codes van Banco Santander zijn biedt geen enkele garantie dat het geld daadwerkelijk aankomt..

 

Het onterecht toevoegen of weglaten van SPO kan zomaar 2-8 weken vertraging in je betaling opleveren omdat het geld niet meteen op de juiste plek binnenkomt. Daarnaast kan het leiden tot extra kosten voor jou als jou bank aanvullende informatie moet verstrekken en het komt ook voor dat bij het doorstorten de uitbetaling wordt verlaagd of de lokale bank extra kosten in rekening brengt omdat ze extra onderzoek hebben moeten doen om de betaling op de juiste plaats te krijgen.

Link naar reactie
  • 0

Ik had gehoopt iemand te treffen die het kan bevestigen.

 

Op een forum...?

 

Als ik niet wist aan welke "BIC" ik moest betalen, maar iemand op een forum roept "klopt hoor!", dan zou ik persoonlijk niet het geld betalen.

Maar ik (net als Roel!) ben niet zo kapot van gokjes omtrent overboekingen naar buitenlandse partijen.

 

Dus vraag het nou gewoon na bij de bank/partij die het geld moet ontvangen, zoals Highio al stelde.

 

"What, me worry?"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.