• 0

Vestigingsplaats startende ict onderneming

Wat is op het moment de beste vestiginsplaats voor een startende bedrijf in de ict als je mensen in dienst hebt?

En waar zal je nog meer op moeten letten ?

 

Ben bezig met een presentatie over het opzetten van een ondernemersplan en ik kan op het internet niet snel vinden waar een beginnende ict'er de meeste kans van slagen heeft.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ok, een voorbeeld: een allround bureau voor internetontwikkeling, multimedia design en grafisch ontwerp.

De klant kan daar terecht voor de ontwikkeling van digitale toepassingen zoals internetsites, cd-rompresentaties en softwaresystemen.

 

Je moet je afvragen of je al die mensen wel in dienst wil nemen. Er zijn genoeg free lancers en mensen die je in het buitenland in kunt zetten.

Bedenk een goede oplossing om virtueel te kunnen werken. Een oplossing waar klanten snel mee kunnen kijken naar het resultaat, maar weinng bureaus hebben die voorziening. laatst moest ik van Amsterdam naar breda reizen om een website opgeleverd te krijgen, tijdens het bouwen van de site kon ik niets zien gebeuren. Site is voor mij dan ook afgekeurd. Niet tijdig mee kunnen denken en kunnen monitoren was de oorzaak. Oplossingen genoeg om projecten goed te managen. Iets simpels als www.flyspray.org of www.moodle.org is erg handig.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.