• 0

Foute bedrijfsgegevens op internet

Als ik google op mn eigen bedrijfsnaam kom ik talloze links tegen naar websites met bedrijfsinformatie, beoordelingssites en van alles wat. Ik heb er nooit om gevraagd, maar het is nu eenmaal.

 

Echter bij bijna alle websites is die informatie verouderd. Zelfs google maps linkt mij met een verouderd vestigingsadres en telefoongids komt met een heel oud 06-nummer.

 

Iemand tips om dit eenvoudig te herstellen?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een hele snelle manier is er meestal niet.

Je zult er toch even tijd in moeten steken.

 

Bij sommige aanbieders kun je wellicht een account aanmaken waarna je je gegevens kunt updaten.

Wat betreft de zoekresultaten: Naar mate je website beter gevonden word zul je merken dat de relevantie pagina ook makkelijker gevonden worden.

 

 

Pin Accessoires |  Verifone Accessoires | Vx680 Accessoires
De online webwinkel voor accessoires & onderdelen voor mobiele betaalautomaten.

Link naar reactie
  • 0

Voor google moet je eerst je bedrijf linken met je account, dan kun je gegevens aanpassen. IK weet niet meer precies hoe het moet, maar als je het bedrijf googlet krijg je ergens een knop waarmee je kunt aangeven dat het van jou is, en dan kun je het linken. Moeilijk was het in ieder geval niet, dat weet ik nog wel, maar hoe ik het u precies gedaan heb weet ik ook niet meer.

 

En die andere sites: Gewoon bellen en zeggen: Mijn gegevens staan fout bij jullie. Soms moet je emailen. Soms moet je een account aanmaken.

 

Let op dat ze je niet meteen een abbonnement op een 'premium' dienst aansmeren (ik heb zelfs wel eens gehoord dat ze bewust fouten maken en dan ergens in de kleine letters hebben staan dat een verbetering van de gegevens gezien wordt als bestelling).

 

En als je toch aan het verbeteren gaat, telefonisch, per email of via een account, zorg dan meteen voor dat er een link naar je website bij de gegevens komt te staan (als dat kan tenminste, soms wel, soms niet), dat helpt om beter te scoren in Google.

Bel een octrooigemachtigde van Patenthuis bij al uw octrooivragen !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.