• 0

Ervaringen pakketdiensten

Goedemorgen,

 

Wij willen ons eigen vervoer gaan afbouwen en meer gaan werken met een pakketdienst. Ik ben echter op zoek naar ervaringen.

 

Ik heb nu de offertes voor mij liggen van:

GLS (€ 4,25 per pakket)

DPD (€ 5,70 per pakket)

PostNL (€ 4,70 per pakket + € 9,00 per ophaalbeurt)

UPS ben ik nog aan het wachten

 

Voornamelijk ben ik op zoek naar daadwerkelijke ervaringen. Accuraatheid, werkwijze, klachtafhandeling. Iemand die mij kan helpen?

 

Circa 2.000 pakketten per jaar versturen wij, voornamelijk binnen België.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

die vragen zou je m.i. voor alles eerst zelf aan de offrerende partijen moeten voorleggen.

 

Dit is een Nederlands ondernemersforum en dan vraag je naar de Belgische zakelijke markt!?

 

Afgezet tegen vervoer in eigen beheer is een pakketdienst altijd goedkoper. Wat organiseer je immers zelf voor pakweg 10.000 EURO?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Limerik,

 

Wij hebben zowel ervaringen met DPD, GLS en PostNL, vanuit Nederland naar België verzenden met deze vervoerders hebben we goede ervaringen mee. Meestal is het pakketje de volgende dag al geleverd al garanderen ze dat niet.

 

Werkwijze in Nederland van de vervoerders kan zijn dat ze de pakketten bij je ophalen, soms tegen een vergoeding maar partijen als DPD of GLS zijn ook al snel geneigd om dit gratis te doen om je als klant binnen te halen. Een andere optie is zelf de pakketten afleveren bij een depot.

 

Klachten geef je door aan de klantenservice en die worden opgepakt, meestal wordt er een onderzoek ingesteld wat een aantal dagen kan duren. (hangt natuurlijk van de klacht af)

 

Maar zoals Highio al terecht aangeeft, je bevindt je op de Belgische zakelijke markt de tips die ik geef zijn puur gebaseerd op onze ervaringen vanuit Nederland.

 

Groet,

 

Karim

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.