Gelukt!!! Laser combat gestart

Aanbevolen berichten

Beste mede HL'ers,

 

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de tips en de kritische noten en kan ik jullie meedelen dat het me gelukt is om met een BBMKB mijn onderneming te starten. ;D ;D ;D

 

Per 1-8 zal Nederland dus een spannend nieuw outdoorspel rijker zijn: lasercombat!

 

www.lasercombat.nl

 

Okay, misschien wel een stukje reclame...ik weet dat het niet mag. Maar ik ben zo blij dat het me na een druk jaar van voorbereidingen gelukt is om te starten. En ik wens al mijn mede-ondernemers ook succes, blijf vooral doorzetten!

 

Groet, Martin

 

[edit mod] titel aangepast [/edit]

Link naar reactie
Okay, misschien wel een stukje reclame...ik weet dat het niet mag. Maar ik ben zo blij dat het me na een druk jaar van voorbereidingen gelukt is om te starten. En ik wens al mijn mede-ondernemers ook succes, blijf vooral doorzetten!

 

Tja, in dit geval .... VAN HARTE !!!!! :D :-*

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Beste Martin,

 

Bijna af, toch? Ik heb nl. nog geen mail ontvangen via www.leukeuitjes.nl dat jij gratis je spannende combat aanmeldt. ???

Je moet tenslotte toch ook wat aan de marketing doen...

Gratis reclame is altijd handig.

 

Groet

Josina Krol

Link naar reactie

Dat klopt, geen blauwe plekken etc...

 

Ten minste als je niet vergeet de bomen te ontwijken in je pogingen niet geraakt te worden...

 

 

Hahaha....dat soort mensen zullen we er ook wel bij krijgen ja. Het systeem is fool proof, maar ja....dan bedenken de fools wel weer wat anders...

 

Een collega vertelde dat hij een keer iemand had gehad die er slim aan dacht te doen om zich te verstoppen in de vijver... ;D...kwam aan het eind van het spel een druipend wapen inleveren...., en op de een of andere manier gaan electronica en water niet goed samen ???

Link naar reactie

Veel succes, Martin, en wanneer kunnen we ons inschrijven??? De site is nog wat 'minimaal' qua info. Waar wordt het gespeeld? Ik plan binnenkort een uitje voor ong 20 mensen, dus wie weet...

 

 

Beste mede HL'ers,

 

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de tips en de kritische noten en kan ik jullie meedelen dat het me gelukt is om met een BBMKB mijn onderneming te starten. ;D ;D ;D

 

Per 1-8 zal Nederland dus een spannend nieuw outdoorspel rijker zijn: lasercombat!

 

www.lasercombat.nl

 

Okay, misschien wel een stukje reclame...ik weet dat het niet mag. Maar ik ben zo blij dat het me na een druk jaar van voorbereidingen gelukt is om te starten. En ik wens al mijn mede-ondernemers ook succes, blijf vooral doorzetten!

 

Groet, Martin

 

[edit mod] titel aangepast [/edit]

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.