• 0

Kleding laten maken in het buitenland

Dag iedereen

 

Ik ben bezig met mijn eigen kleding lijn te ontwerpen. De schetsen enzo zijn al gemaakt. Nu wou ik mijn kleding laten maken in het buitenland en heb daar al enkele contacten en prijzen ,... al gevonden.

 

dus de materiaal koop ik china en de kleding wordt gemaakt in Mongolië (azië). die wil ik overbrengen naar hier en verkopen via mijn webshop.

Zijn er bepaalde wettelijke verplichtingen (administratief, douane, inschrijving, aanvragen..) die ik moet hebben voor ik ze naar hier breng en om ze te verkopen?. Ik heb hier al een btw nummer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nu wou ik mijn kleding laten maken in het buitenland en heb daar al enkele contacten en prijzen ,... al gevonden.

Goh, petje af!!!

 

En welkom op HL. ;D Voor vragen over mode inkopen, laten maken (en invoeren) verwijzen we door naar het forum van Fashion United. Daar zitten meer ervaringsdeskundigen.

 

Maar ik ben wel benieuwd hoe je gaat verkopen. Eigen webshop? Marktplaatsen zoals Amazon? Eigen winkel of groothandel? Op de markt? Via party-selling?

 

Niet goed gelezen. Je had al genoemd: webshop. ;) Toch zijn die andere kanalen ook interessant.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hey! Leuk dat je een eigen webshop wilt beginnen. Niet om je af te schrikken, maar met kleding (en het benodigde materiaal) uit China moet je oppassen. Ik woon zelf al een tijdje in China en werk sinds 3 jaar in de eCommerce. Wat ik nu wel weet is dat, met kleding, je online het meest wordt opgelicht. Neppe foto's, slecht materiaal, geen goed model, etc. Pas dus erg goed op met het uitzoeken van uw leverancier. Het is altijd slim om eerst samples aan te vragen. Wellicht makkelijker als u iemand kent die in China zit?

Vind de laatste interieur trends en DIY projecten op de DIY Blog van Langria

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.