Ook het onderwerp, hoe trek ik straks klanten, komt voorbij.
Ik zit daar dus over na te denken, maar kom er niet helemaal uit.
Het gaat dus om een bemiddelingsbureau. Vacatures en cv's.
Vacatures -> bedrijven die personeel zoeken.
Nu zijn dit geen bedrijven die van 9 tot 17 draaien, maar veel langere dagen maken, 7 dagen in de week. Drukke mensen dus.
Daarbij zitten deze bedrijven door heel nederland, dus gezellig op de koffie is veel te tijdrovend.
Als ik eenmaal met mijn onderneminkje van start ga, hoe krijg ik dan toch bedrijven zover om van mijn dienst gebruik te gaan maken? Zij hebben immers nog nooit van mij gehoord.
Mijn gedachten:
Een nette brief opstellen en aan alle bedrijven versturen.
Zo van, hallo wij zijn dit en dit bedrijf, kunnen dat en dat voor u betekenen, voordelen waarom van onze dienst gebruik te gaan maken enz.
Dus in het kort laten weten dat er een nieuw bedrijf is, wat het doet en waar het te vinden is.
Nu zat ik te denken, dat het erg moeilijk is om op 1 zijde van een A4tje alles duidelijk over te brengen aan bedrijven.
Ik vraag me ook af, zou het mijn intresse wekken als ik dat bedrijf zou zijn?
Dus dacht ik, zou het niet beter werken om bij de brief een soort van folderboekje te doen, waarin alles kort, maar goed in uitgelegd staat, wat mijn onderneminkje doet, voor wie interesant, hoe het werkt enz.
Is dit een goede manier om van bedrijven de eerste aandacht te krijgen, of zeggen jullie, ik zou het anders doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast lollypop
Gast lollypop
Ook het onderwerp, hoe trek ik straks klanten, komt voorbij.
Ik zit daar dus over na te denken, maar kom er niet helemaal uit.
Het gaat dus om een bemiddelingsbureau. Vacatures en cv's.
Vacatures -> bedrijven die personeel zoeken.
Nu zijn dit geen bedrijven die van 9 tot 17 draaien, maar veel langere dagen maken, 7 dagen in de week. Drukke mensen dus.
Daarbij zitten deze bedrijven door heel nederland, dus gezellig op de koffie is veel te tijdrovend.
Als ik eenmaal met mijn onderneminkje van start ga, hoe krijg ik dan toch bedrijven zover om van mijn dienst gebruik te gaan maken? Zij hebben immers nog nooit van mij gehoord.
Mijn gedachten:
Een nette brief opstellen en aan alle bedrijven versturen.
Zo van, hallo wij zijn dit en dit bedrijf, kunnen dat en dat voor u betekenen, voordelen waarom van onze dienst gebruik te gaan maken enz.
Dus in het kort laten weten dat er een nieuw bedrijf is, wat het doet en waar het te vinden is.
Nu zat ik te denken, dat het erg moeilijk is om op 1 zijde van een A4tje alles duidelijk over te brengen aan bedrijven.
Ik vraag me ook af, zou het mijn intresse wekken als ik dat bedrijf zou zijn?
Dus dacht ik, zou het niet beter werken om bij de brief een soort van folderboekje te doen, waarin alles kort, maar goed in uitgelegd staat, wat mijn onderneminkje doet, voor wie interesant, hoe het werkt enz.
Is dit een goede manier om van bedrijven de eerste aandacht te krijgen, of zeggen jullie, ik zou het anders doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5843-klanten-trekken-hoe-het-beste-aan-te-pakken/Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag