Hulp nodig voor een draaiboek (ik ben nog student)

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Ik heb een vraag. Ik moet een evenement organiseren voor mijn mondeling wat eraan komt en ik heb al wat ideeen maar ik hoopte erop dat jullie me misschien nog meer kunnen opfrissen. Ik moet voor een fundraisingactie(inzamelings actie) een evenement gaan organiseren.

 

Ik heb een fietstocht gehouden voor mensen van 30-65 jaar in regio gelderland. Deelname kost 10 euro. Er zijn ook sponsoren die niet mee doen aan de fiets tocht maar wel geld neerleggen voor de inzamelingsactie. Al het geld gaat naar een goed doel.Restauratie aan het park 'het kronenburgpark' te nijmegen aan de kronenburgsingel. We willen het park flink opfleuren door er meer bloemen te plaatsen en een wipwap etc. waar kinderen kunnen spelen en grasvelden waar mensen kunnen zitten en genieten van het prachtige park.

 

Nu moet ik dus een evenement gaan organiseren. Hierbij moet ik de totale bedrag tuurlijk bekend maken wat er is ingezameld. Tis een avond evenement. Ik wil het evenement ook in dat park houden. En mja nu weet ik dus niet precies wat voor avondprogramma hierbij et beste zal passen..

 

Ik vroeg me af of iemand misschien een leuk idee heeft?

 

Alstublieft help me want tis voor een cijfer ::) :-\

 

Groetjes

Yasin

Link naar reactie

Beste Yasin,

 

Is dit een fictief evenement, of gaat dit daadwerkelijk plaatsvinden ?

 

In ieder geval zou je kunnen proberen tenminste één bekende Nederlander naar het park te krijgen.

En voor het Kronenburgpark, wie kan dat anders zijn dan de man die de zoektocht omschreef naar geluk in dit park ?

 

Verder doet veel live muziek het ook altijd goed.

Kijk eens of je wat kleine groepjes muzikanten kan strikken.

En zorg dat er iets voor kleine kinderen te doen.

 

Een ontspannen evenement dus, iets dat de sfeer van het park weergeeft.

HEt park is natuurlijk bedoeld om even te ontspannen, je even terug te trekken uit de sleur.

Probeer dit in jouw actie uit te dragen.

 

Suc6

Link naar reactie

het is een fictief evenement :)

 

ahja ik zal kijken wie ik zal laten komen.. ik ben ook niet echt zo bekend met nederlandse bekendheden. Maar ik zal wel even moeten kijken.

 

Zo'n idee had ik ook al ja. Live bands laten optreden. Ik wil het ook door de burgemeester laten openen natuurlijk.

 

Ik zal ook maar even moeten kijken wie het geluk zocht in kronenburgpark want ik weet niet wie dat is hehe.

 

Maar iig bedankt!!!!!! :D :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.