• 0

Wat vinden jullie van deze nieuw ontworpen pagina? Wel of niet duidelijk?

Omschrijving van je concept:

Nadat onze nieuwe website even terug live is gegaan, is de pagina over onze incasso dienstverlening op basis van no cure no pay aangepast. De meest recente aanpassingen zijn vanochtend verricht.

 

Het betreft de pagina no cure no pay incasso

 

Graag ontvang ik jullie feedback op het ontwerp van deze pagina.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Het volgende is aangepast:

 

- uitleg toegevoegd in tekst (samenvatting)

- USP's toegevoegd

- afzonderlijk vlak met grijze achergrond toegevoegd met uitleg waarvoor no cure no pay wel en niet geldt

- beoordelingen van klanten toegevoegd

- een tweetal verwijzingen naar de voorwaarden toegevoegd (zodat deze niet te missen zijn)

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is om zo duidelijk mogelijk te communceren en uit te leggen waarvoor no cure no pay incasso wel en niet geldt.

 

Net als 'gratis' kan dienstverlening op basis van no cure no pay negatieve reacties oproepen. Dit komt vooral omdat er veel kaf onder het koren is te vinden in incassoland (vergelijk eerdere berichten op dit forum). Daarom willen wij zo duidelijk mogelijk communiceren waarvoor dit wel geldt, maar ook waarvoor dit niet geldt.

 

Om deze reden kan er vanaf iedere pagina die te maken heeft met incasso, zoals bijvoorbeeld de hoofdpagina over incasso, worden doorgelinkt naar deze pagina.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De pagina op onze oude website bleek wel eens minder duidelijk omdat sommige mensen gewoonweg niet lezen. Hoewel aan dit laatste niet zo veel kan worden gedaan, willen we eventuele onduidelijkheden waar we zelf iets aan kunnen doen, wel zo veel mogelijk wegnemen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoor graag jullie mening. Vinden jullie het wel of niet duidelijk genoeg? Concrete tips worden op prijs gesteld.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Per pagina teveel informatie in teveel tekstkaders.

Onoverzichtelijke pagina's met afwisselend 2-3-4 tekstkolommen

Mijn ogen weten niet goed waar zij moeten beginnen met kijken en waar te eindigen.

 

Ondanks dat ... als alle informatie waarheidsgetrouw is, dan hebben jullie er klanten bij.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad een heleboel tekst. Ik vraag me daarom af waarom je sommige zaken dubbel plaatst, zoals de "7 voordelen" (staan zowel links boven als rechts onder) en "Wat onze klanten zeggen" (links onder en rechts midden).

 

Veel punten van het lijstje links boven zijn trouwens geen "voordelen van no cure no pay incasso" in het algemeen, ik zou van het kopje dus "voordelen van onze no cure no pay incasso" maken.

 

In het middenblokje zou ik de "is bedoeld voor ..." paragraaf bovenaan zetten, en dan de "wel" en "niet" paragrafen.

 

Tot slot: als ik scroll verschuiven je headers, dat geeft een wat onrustig gevoel.

 

Link naar reactie
  • 0

Eens met Nedzhibe, ik vind de pagina ook veel te druk. De koptekst is wel duidelijk en de 7 voordelen ook, maar ik zou onder die 7 voordelen een "meer informatie" link zetten en daar dat hele uitgebreide verhaal onder verstoppen. Bijvoorbeeld met een accordeon (tekstblok dat opent als er op wordt geklikt).

 

Verder is 7 voordelen links, daarnaast waarom 1000+ klanten u voorgingen en dan daaronder nog een keer diezelfde 7 voordelen echt too much. Datzelfde geldt voor klantervaringen; die rechts zijn prima, maar zet daar gewoon een linkje onder met "nog meer klantervaringen" en maak een aparte pagina met die andere 6.

 

Verder zou ik die info in het grijze vlak verplaatsen onder het kopje voorwaarden / spelregels onderaan.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Erg drukke pagina maar wel snel duidelijk dat ik de vordering van 150 euro op een particuliere klant niet bij jullie hoef in te dienen voor no cure no pay. Verder lees ik op jullie website niets of ik met dit soort vorderingen nog iets kan.

 

Heb de klant inmiddels een schop onder zijn kont gegeven en hem verzocht voortaan zijn plee zelf schoon te maken. ;D

Link naar reactie
  • 0

Ook ik moest even slikken toen in de website bezocht.

Waar te beginnen..

 

Ik werd een beetje overvallen door de hoeveelheid tekst.

Ik had hetzelfde gevoel als bij sommige websites waarbij je helemaal naar beneden moet scrollen waarna je een E-book over snel geld wordt aangesmeerd.

 

Hier is qua indeling echt nog een hoop winst te behalen.

 

Verder vroeg ik mij af hoe het zit met cookies. Het lijkt alsof jullie die wel plaatsen maar de klant hier niet over informeren. Ik heb ieder geval geen cookie consent gezien..

 

Op verschillende pagina's zijn reviews van klanten te zien als foto in jpg formaat.

Omdat dit niet geïndexeerd word als tekst is dit uit seo standpunt jammer.

Hiernaast resizen ze niet mee waardoor ze onleesbaar worden.

 

Ander seo puntje. Het lijkt erop dat geen enkele afbeelding een adequate bestandsnaam heeft.

i.p.v: 353_IM3_6050083a.jpg zou je ook E-Legal.jpg kunnen gebruiken.

 

Hoop dat er wat bruikbaars tussen zit..

 

Groet

 

Pin Accessoires |  Verifone Accessoires | Vx680 Accessoires
De online webwinkel voor accessoires & onderdelen voor mobiele betaalautomaten.

Link naar reactie
  • 0

Ik had hetzelfde gevoel als bij sommige websites waarbij je helemaal naar beneden moet scrollen waarna je een E-book over snel geld wordt aangesmeerd.

Die eerste indruk kreeg ik ook een beetje. Op de homepage staan al meteen 18 vinkjes verdeeld over drie kolommen, rechtsboven een 'no cure no pay'-sticker en de telsell kreet "Waarom 1000+ klanten u voorgingen".

 

Die vinkjes vind ik sowieso visueel al niet heel aantrekkelijk, en het zijn er wel heel veel.

Zoals al door anderen opgemerkt komt daarin ook dubbele informatie voor.

 

Wat ik overigens mis zijn de tarieven voor incasso als het géén no cure no pay is. Wat kost het mij als ik een eenvoudige vordering a 500 euro wil laten incasseren? Het staat ongetwijfeld wel ergens in de algemene voorwaarden, maar het zou ook wel op de tarieven-pagina mogen wat mij betreft.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 1

Ik snap deze zin niet:

U ontvangt van ons dan enkel een factuur voor de BTW over onze vergoeding. De BTW kost u per saldo geen geld als u de BTW kunt verrekenen.

 

Als jullie mij een factuur sturen van €121, dan kan ik toch alleen €21 als BTW indienen en €100 moet ik dan toch echt zelf betalen?

Nee ... De factuur bestaat uit 100% BTW (= €21) en die vorder je voor de volle 100% terug in de voorbelasting.

 

Administratief kan het wel voor enige problemen zorgen omdat niet elk boekhoudprogramma goed raad weet met dergelijke facturen.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0
Erg drukke pagina maar wel snel duidelijk dat ik de vordering van 150 euro op een particuliere klant niet bij jullie hoef in te dienen voor no cure no pay. Verder lees ik op jullie website niets of ik met dit soort vorderingen nog iets kan.

 

Dat is inderdaad wel het idee. Lage vorderingen op particuliere debiteuren is inderdaad niet onze corebusiness of waar wij van veel toegevoegde waarde kunnen zijn als incasso advocaten.

 

Heb de klant inmiddels een schop onder zijn kont gegeven en hem verzocht voortaan zijn plee zelf schoon te maken.

 

Groot gelijk! ;D

Link naar reactie
  • 0
Veel punten van het lijstje links boven zijn trouwens geen "voordelen van no cure no pay incasso" in het algemeen, ik zou van het kopje dus "voordelen van onze no cure no pay incasso" maken.

 

Goeie. Dit is aangepast.

 

Verder een tweetal sidebars verwijderd. Dat scheelt weer iets qua drukte.

Link naar reactie
  • 1

inderdaad drukke pagina, wel duidelijk.

 

paar opmerkingen waar je misschien iets mee zou kunnen:

 

 

[*]Boven aan de pagina staan zowel links als in de sidebar een aantal dezelfde bulletpoints (op desktop). Dan is dat nogal dubbelop, hoewel ze waarschijnlijk op mobiel wel mooi gescheiden zijn. Mss aanpassen dat op desktop de voordelen in de reguliere content wat lager staan?

[*]Er staan nogal wat ervaringen/reviews op, en onder de ervaringen in de content staat 'meer ervaringen' met direct daaronder dus ook, jawel, meer ervaringen. Je zou OF dat blokje 'meer ervaringen' weg kunnen halen, OF de ervaringen zelf weghalen (en dan van dat blokje een knop maken die ze tevoorschijn tovert).

[*]Volgens mij kun je ook in 1 zin zeggen waarvoor deze dienst geldt; zakelijke/b2b (onbetwiste?) vorderingen hoger dan € 1000,- excl. btw. Dát zou nou weer mooi in een kadertje passen, evt met een verwijzing erbij naar een wat uitgebreidere uitleg.

[*]

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Ik snap deze zin niet:

U ontvangt van ons dan enkel een factuur voor de BTW over onze vergoeding. De BTW kost u per saldo geen geld als u de BTW kunt verrekenen.

 

Als jullie mij een factuur sturen van €121, dan kan ik toch alleen €21 als BTW indienen en €100 moet ik dan toch echt zelf betalen?

Nee ... De factuur bestaat uit 100% BTW (= €21) en die vorder je voor de volle 100% terug in de voorbelasting.

 

Administratief kan het wel voor enige problemen zorgen omdat niet elk boekhoudprogramma goed raad weet met dergelijke facturen.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe.

 

Ik wist niet dat zulke facturen mochten.

Nieuwsgierig open ik net Moneybird om dat proberen in te voeren... maar dat gaat idd niet lukken. Dan zou ik eerst bij instellingen een nieuwe BTW categorie van 100% BTW moeten maken ofzo...

 

Link naar reactie
  • 0

Ja hoor dat mag.. het bijzondere hier is namelijk dat de grondslag bij de schuldenaar is verhaald en de btw bij de schuldeiser wordt verhaald. Ingewikkeld verhaal.. te diepgravend om hier uit te leggen in een site review

 

Edit: stuur Nancy wel een pm hoe dat op te lossen in moneybird anders gaat het wel erg off topic

 

Link naar reactie
  • 0

Daarom willen wij zo duidelijk mogelijk communiceren waarvoor dit wel geldt, maar ook waarvoor dit niet geldt.

Enigszins offtopic omdat het niet je website zelf betreft, maar ik vroeg me af of je onder deze voorwaarden wel de juiste doelgroep aanspreekt?

 

Als het slagingspercentage 94% is, waarom zou ik dan kiezen voor no cure no pay? 'No cure' komt bijna nauwelijks voor, en de 'pay' voor de 'cure' is nogal fors. Voor vorderingen boven de 1000 euro, ben ik eigenlijk altijd goedkoper uit als ik gewoon je uurtarief betaal. Al helemaal aangezien het gaat om niet-betwiste vorderingen waar geen maatwerk voor nodig is. Dat mag niet meer dan een uur kosten.

 

Juist vorderingen ónder de 1000 euro zijn, vanuit klantperspectief, de moeite waard om op basis van no cure no pay uit te laten voeren. Dat is voor jullie natuurlijk ook niet echt rendabel, maar de huidige opzet van no cure no pay vind ik nou niet echt een usp.

 

Is het niet mogelijk om, náást de keuze voor ncnp obv incassokosten, ook een vast tarief te hanteren voor diezelfde niet betwiste vorderingen? Een tarief dat hoger ligt dan je uurtarief, maar waarbij de klant de afweging kan maken tussen het voorschieten van dat tarief, of het laten lopen van de vergoeding voor de buitengerechtelijke incassokosten zonder risico geld toe te moeten leggen.

 

Bij een niet-betwiste vordering van € 5000 euro, waarbij de kans 94% is dat die vordering verhaald gaat worden, ben ik namelijk niet bereid om € 625 euro te betalen, maar wellicht wel een vast tarief van € 250. Dan verdienen we er allebei wat aan ;)

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.