Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Slimmer digitaal werken

Aanbevolen berichten

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer interessant, ik heb de workshop van 20 juni j.l. in Amsterdam bij deze genoteerd!

Waar ik echter zeer benieuwd naar ben; zijn er andere manieren om op dit event naast het bekende "zakelijke netwerken" (collectieve) input en adviezen te delen met andere ondernemers op het gebied van digitalisering cq app- en webdevelopment? Zo ja, waar kan ik mij daarvoor inschrijven? ;D

Hartelijke groet,

Werner

Goocheltruc bestellen? Bezoek onze magic-webshop!

Een logo ontwerpen, banner maken of website maken

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer interessant, ik heb de workshop van 20 juni j.l. in Amsterdam bij deze genoteerd!

Waar ik echter zeer benieuwd naar ben; zijn er andere manieren om op dit event naast het bekende "zakelijke netwerken" (collectieve) input en adviezen te delen met andere ondernemers op het gebied van digitalisering cq app- en webdevelopment? Zo ja, waar kan ik mij daarvoor inschrijven? ;D

Jammer dat ik hier geen reactie meer op heb gekregen? :( Is er nou echt niemand binnen het HL forum die dit weet? (Eigenlijk is het al bijna te laat om hier nu actief actie op te ondernemen)

Hartelijke groet,

Werner

Goocheltruc bestellen? Bezoek onze magic-webshop!

Een logo ontwerpen, banner maken of website maken

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken het hele event niet en ben er ook niet in geïnteresseerd, dat lijken me toch wel basisvoorwaarden om je vraag te kunnen beantwoorden.

Als ik hier al evenementen zie voorbijkomen waar meerdere HL-ers tegelijk in zijn geïnteresseerd, dan hebben we het over hooguit 3 of 4 HL-ers per evenement. Om antwoord te krijgen moet je dus al een van die zeldzame evenementen hebben die onder meerdere actieve HL-ers tegelijk populair zijn.

Misschien als je aangeeft wat je zelf in gedachten had, dat we in zijn algemeenheid wat kunnen filosoferen?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verwacht je nou dat iemand anders op dit forum uitzoekt hoe jij adviezen kan delen op een event (van de KvK) dat in de agenda geplaatst is door een admin?

Wil je ook naar het event toegereden worden en je lunch in eetbare hapjes op een lepel gelegd? ;)

Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Werner, KvK Amsterdam is organisator...

...wil je een of andere (commerciële) bijdrage aan dit evenement doen? Dan had je toch direct contact kunnen zoeken?

Groet,

Highio

HelikopterLandingsplaats...

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké