Geachte / beste ,

Ik heb een website opgezet voor iets met kunst die released gaat worden.

Omdat ik een beroep wil doen om bijstand voor starende ondernemers te ontvangen om financieel rond te komen in de aanvang heb ik beroep gedaan bij de gemeente den haag .

Zij willen een eenvoudig business- of ondernemingsplan.

Omdat ik hier geen ervaring mee heb en ook geen tijd omdat ik klanten moet benaderen wil ik dit uit besteden tegen een schappelijk tarief.

Ik hoop iemand te vinden die diet wil doen voor mij zodat ik verder kan met marketten.

Vriendelijke groet,

Wijnand v.d Vet

T 0624310829

highlights.auction.gmail.com

95637b9f23b971943e084374dd65973496d27c3d.thumb.png.13f9fc7f51d74d3e00c4c35ad2194c27.png

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58509-verzoek-businessplan/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Beste Wijnand,

Allereerst welkom op Higherlevel!

Voor dit soort oproepen zonder inhoudelijke ondernemersvragen hebben we een vraag en aanbod sectie, zie het onderste blok van de rechterkolom op de homepagina . Wil je je oproep aub daar opnieuw plaatsen? Dit topic gaat op slot en zal later vandaag worden verwijderd.

PS: een businessplan helemaal bedenken en uitwerken voor een ander kan niet; wat wel kan is dat een ander het met en voor jou schrijft aan de hand van jouw input en antwoord op vragen. Het argument "geen tijd" gaat dus niet op: dan maak je maar tijd ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58509-verzoek-businessplan/#findComment-581604
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar