• 0

Goedkoper internationaal pakketjes verzenden?

Hallo allemaal,

 

Ik zou graag internationaal pakketjes willen verzenden en met name naar de VS. Ik vind de prijzen nogal duur.

 

Momenteel is Postnl de goedkoopste, maar een pakketje tot 2kg met track & trace kost al gauw €24,30. Ik ben benieuwd of hier een oplossing voor is.. Want dit is nogal duur.. Zijn er goedkopere alternatieven?

 

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo alyaz,

 

Het internationaal verzenden van pakketten kan inderdaad prijzig zijn.

Helaas geven de vervoerders pas een korting als er een minimaal x volume verzonden wordt op jaarbasis.

 

Ik kan uit de tekst hierboven niet herleiden om hoeveel pakketten het gaat jaarlijks, maar als het meerdere per dag zijn kan je al snel in aanmerking komen voor een volume korting.

Je zou dan eventueel een overeenkomst kunnen sluiten met de vervoerder.

 

Een andere oplossing zou kunnen zijn om met een verzendservice in zee te gaan. hieronder een 2 links als voorbeeld. Er zijn meer van dit soort aanbieders, je zou dan even research moeten doen welke het best bij je past.

 

- Link 1

- Link 2

 

 

Groet,

 

Karim

LiveLogistics.nl -  E-Fulfilment:  Wij Slaan Goederen Op, Verpakken Ze En Regelen De Verzending  Voor Webwinkels.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.