• 0

advertentie op facebook

goeden middag:

 

Ik ben actief op verzekeringsgebied en hypotheken en heb ook een facebook pagina. Regelmatig worden hier nieuwsberichten geplaatst. Als ik die wil promoten, dan krijg ik van facebook te horen dat de promotie is afgekeurd omdat dit over wonen/ hypotheken gaat. Ook als ik een losse advertentie plaats gebeurd dit.

 

Nu komen er natuurlijk heel veel advertenties langs over hypotheken enz.

Hoe kan dit, heeft iemand er ervaring mee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

na wat googlen heb ik dit stuk gevonden: https://www.hoole.co/real-estate-ads-blocked-facebook/

 

If your ad is classified systematically by Facebook as being in this category, and you are not actually being discriminatory, there is pretty much nothing you can do.

 

Secondly, Facebook added a feature that requires housing, employment and credit advertisers to “self-certify” that ads placed on the social media network are compliant with anti-discrimination laws.

 

Ik zou dan ook proberen contact te zoeken via https://www.facebook.com/business/help, er is in Nederland een kantoor van Facebook dat adverteerders ondersteunt dus die zou je misschien moeten kunnen bereiken.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

super, hier kan ik iets mee

 

Hopelijk heb je al wat teruggehoord, kan soms wel een poos duren bij Facebook :) Wat je ook nog kan doen, is 'beroep aantekenen' tegen de afgekeurde ads. Dan worden ze namelijk door een medewerker nagekeken en niet meer door een bot (dat heeft bij enkele van mijn klanten ook al goed geholpen). Succes ermee!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.