• 0

Ervaring met Startup-Corner?

Vorige maand is op initiatief van Startup Delta, Yes!Delft en de Metropoolregio Rotterdam Den Haag met steun van een stel andere partners/sponsors de zogenaamde Startup-Corner opgezet. Deelname is mogelijk voor startups maar ook voor bedrijven die willen partneren.

 

Startup Corner is an initiative of YES!Delft, MRDH and StartupDelta, powered by the industry. Together, we work on a stronger connection between tech startups and the industry in the Dutch ecosystem to accelerate tech innovation.

 

Iemand ervaring mee, en bevalt het?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Doesh your shtartup neet connecshuns wish ... waarom geen Nederlands spreken als je zo overduidelijk geen Engels spreekt?

 

Sorry, dit heeft niks met je vraag te maken, maar ik krijg me toch een partij jeuk van dat filmpje. Zouden ze voor authenticiteit zijn gegaan?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Als iedereen zo goed Engels zou spreken als de dame in het filmpje dan zou ik daar juist heel blij van worden. Niet 100% juist uitgesproken maar dat is zelfs voor

vrijwel nooit het geval. Het accent vind ik inderdaad eerder authentiek dan storend.

 

 

Het gaat over die eerste jongen die wat in het 'Engels' vertelt. De dame vind ik ook niet storend.

 

 

Koelvest.nl voor mensen die last hebben van de warmte. Denk hierbij aan magazijnmedewerkers, werknemers in de industrie, mensen met MS en motorrijders.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.