[Artikel] TeamVenture sluit haar deuren en dat is jammer!

Aanbevolen berichten

TeamVenture sluit haar deuren en dat is jammer!

 

Korte samenvatting:

TeamVenture sluit haar deuren en dat vind ik jammer. Ik quote:

"Met grote spijt en teleurstelling moeten wij meedelen dat TeamVenture eind juni 2018 haar deuren alsnog definitief gaat sluiten. Heel even bestond er de kans op een voortzetting van TeamVenture. Maar nadat we iedereen van de mogelijke voorzetting op de hoogte hadden gebracht lijkt de potentiële overnamekandidaat van de aardbodem te zijn verdwenen. En dus resteert er niets anders om de definitieve sluiting van TeamVenture in gang te zetten."

 

Waarom vind je dit interessant of wil je dit delen?:

Er zouden mensen op dit forum kunnen zijn die een helpende hand kunnen bieden?

 

Link naar het artikel :
Link naar reactie

Ik wil ook best wel hardop betwijfelen of dit de manier is waarop je tot goede zakelijke samenwerkingen komt. Van sommige matches die hier op Higherlevel zijn ontstaan zijn mooie samenwerkingen gekomen, en van een hele hoop kwam niks terecht, hoe goed de match op papier ook leek. Net als bij gewone datingsites zetten we ons beste beentje voor, schilderen ons als heel leuk en interessant af en ondertussen hebben we allemaal zo onze problemen met issues, ego, verborgen agenda's, persoonlijke uitdagingen en die komen altijd aan het licht ;)

Ik zie wel goede elementen en kennis - de founder kan het sluiten van de toko natuurlijk ook zien als een pivot en doorstarten met iets beters. Daar zouden we (met de founder) een sessie voor kunnen houden om te kijken wat een mooie pivot zou kunnen zijn?

Een product om te proefdraaien met potentiele co-founders, bijvoorbeeld, en een zeer uitgebreide psychologische analyse?

 

Link naar reactie

Norbert, Annedien,

 

Ik heb even contact gehad (via Linkedin) met de eigenaar, hij vindt het prima

om met Higherlevel/ jullie even contact te hebben. Dus wie neemt deze handschoen even op?

 

Beste Gerard, jij?

 

Edit: inmiddels met Gerard gesproken. We pakken deze handschoen samen op. Wordt vervolgd!

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
56 minuten geleden, Gerard G zei:

Zijn er idd functionaliteiten op de nieuwe site hiervoor gekomen? Of staat dat nog in de planning?

 

Nog in de planning, maar niet op korte termijn. Business(speed)dating, een coachingpool, een andere ledenkaart ..allemaal zaken om te beoordelen en op te pakken zodra de basisfunctionaliteiten helemaal op orde zijn. 

De Vraag & aanbodrubriek kent wel de basisoptie van het zoeken naar compagnons, overnamekandidaten of over te nemen bedrijven 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.