ik zit eraan te denken om een auto te leasen voor mijn eenmanszaak. Daarnaast heb ik een part time contract voor een ander onderneming. Voor de zakelijke kilometers die ik voor mijn werk maak, krijg ik wel een reiskostenvergoeding.
Ik vroeg me nu af of ik hier fiscaal voordeel uit kan halen. Kan ik bijvoorbeeld het hele leasebedrag aftrekken van de winst van de eenmanszaak ook al gebruik ik het voor ander werk? Zijn er andere dingen die voordelig kunnen zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
baref007
baref007
Hi,
ik zit eraan te denken om een auto te leasen voor mijn eenmanszaak. Daarnaast heb ik een part time contract voor een ander onderneming. Voor de zakelijke kilometers die ik voor mijn werk maak, krijg ik wel een reiskostenvergoeding.
Ik vroeg me nu af of ik hier fiscaal voordeel uit kan halen. Kan ik bijvoorbeeld het hele leasebedrag aftrekken van de winst van de eenmanszaak ook al gebruik ik het voor ander werk? Zijn er andere dingen die voordelig kunnen zijn?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58782-lease-auto-eenmanszaak-voor-ander-werk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag