• 0

Opzeggen huurcontract met looptijd van een jaar.

Beste deskundigen,

 

Opzeggen huurcontract met looptijd van een jaar.

 

Betreft een huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW

 

 

Dit staat in contract:

 

3.1 Deze overeenkomst is aangegaan voor de duur van 1 jaar, ingaande op 1 september 2016 en lopende tot en met 31 Augustus 2017.

3.2 Na het verstrijken van de in 3.1 genoemde periode wordt deze overeenkomst voortgezet voor aansluitende perioden van telkens 1 jaar.

3.3 Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode volgens 3.2 met inachtneming van een termijn van tenminste 3 Maanden 3.4 Opzegging dient te geschieden bij deurwaardersexploot of per aangetekend schrijven.

 

Nu heb ik opgezegd per 6 juli 2018, kan ik er dan per 1 november 2018 van af zijn?

 

 

Of tot hoe lang loopt mijn contract door?

 

 

Wordt dit contract automatisch een 5 + 5 jaar contract met opzegtermijn van een jaar?

 

Het is voor mij onduidelijk, wie geeft een juist en helder antwoord?

 

Groet Fanuel, dank voor de antwoorden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

U bent te laat met opzeggen. U had uiterlijk 3 maanden voor het einde van het eerste jaar moeten opzeggen.

De huurovereenkomst is nu met 1 jaar verlengd. Wilt u ervan af dan zou ik zekerheidshalve nogmaals opzeggen, maar dan tegen het einde van het tweede jaar, dus per 1 september 2019.

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.