Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer Nijmegen
Ondernemer Nijmegen
hoi allemaal,
eens een vraagje.
Ik koop producten van verschillende leveranciers. al deze leveranciers zitten in Europa, meeste in Nederland.
Nu heb ik een klant die aangeeft dat ze een medisch probleem met een product gehad hebben (is hij/zij voor naar de SEH post moeten gaan en is operatief iets gebeurd naar aanleiding van gebruik van product.)
Nu is dit een product welke ik in Nederland gekocht heb en waarbij leverancier tevens de producent/merkhouder is.
Het betreffende product is zodanig ontwikkeld dat wat de klant claimend dat er nu gebeurd is niet zou moeten kunnen gebeuren. Uiteraard was bij eerste melding van de klant al dat dit tijdens normaal gebruik gebeurd was.
Nu verwacht ik hier niet perse direct probleem mee, maar ben toch wel benieuwd naar hoe de verantwoordelijkheid voor een dergelijk incident met een dergelijk product nu precies wettelijk zit.
Heb deze melding uiteraard ook doorgestuurd naar de leverancier/producent en die reageerde ook geschrokken en gaven aan dat ze zoiets niet eerder gehad hebben en dat ze direct het product nog eens bekeken hebben of de opbouw waarmee dit voorkomen zou moeten worden goed is en tot de conclusie kwamen dat dat juist ontworpen is.
Boden ook aan een pakket met mooie producten aan de klant te geven op hun kosten.
Groet
Daniel
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag