Ik zou eens willen weten wat jullie voor software gebruiken om de administratie te doen.
Ik ben samen met een vriend enige tijd geleden een hosting en webdesign bedrijf(je) begonnen en nu het langzaamer hand wat drukker wordt wil ik het een en ander wat gaan structureren.
Maar voordat we zelf een programma schrijven wil ik eens kijken of er al zo'n programma bestaat of hoe anderen dit regelen.
Als we het programma zelf gaan schrijven zouden we in ieder geval de volgende funkties willen hebben:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
markvd
markvd
Hallo forumbezoekers,
Ik zou eens willen weten wat jullie voor software gebruiken om de administratie te doen.
Ik ben samen met een vriend enige tijd geleden een hosting en webdesign bedrijf(je) begonnen en nu het langzaamer hand wat drukker wordt wil ik het een en ander wat gaan structureren.
Maar voordat we zelf een programma schrijven wil ik eens kijken of er al zo'n programma bestaat of hoe anderen dit regelen.
Als we het programma zelf gaan schrijven zouden we in ieder geval de volgende funkties willen hebben:
- klantengegevens registreren (NAW gegevens, opmerkingen, gemaakte afspraken, afgesproken prijzen, enz)
- periodiek factureren (sommige betalen hosting per maand andere per jaar)
Voordat we het wiel opnieuw gaan uitvinden wil ik graag eens weten hoe jullie dit regelen.
Alvast bedankt voor jullie reakties!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5881-administratie-software/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag