• 0

Ervaringen fulfilment bedrijf (Noord-Brabant)

Ik was benieuwd of iemand goede ervaringen heeft met een fulfilment bedrijf regio Noord Brabant. Liefst in Eindhoven.

 

Wil graag dit gedeelte van mijn bedrijf gaan uitbesteden. Maar wat ik zelf tegen kwam was nog niet heel overtuigend. Sommige sites niet eens een SSL certificaat dus hoe betrouwbaar ben je dan.

 

Andere 2x aanvraag gedaan maar niks gehoord. Als ze dat al niet goed regelen heb ik er ook niet zo vertrouwen in.

 

Liefst lever ik zelf mijn voorraad (scheelt veel verzendkosten) en zit zelf in Eindhoven/Son.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gekke gedachte misschien, maar hebben fulfilmentbedrijven in Noord-Brabant geen telefoonnummer en niemand in dienst of als eigenaar die de telefoon opneemt?

 

Het is daarbij vakantietijd en een gemiddelde logistieke partij is druk.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Gekke gedachte misschien, maar hebben fulfilmentbedrijven in Noord-Brabant geen telefoonnummer en niemand in dienst of als eigenaar die de telefoon opneemt?

 

Het is daarbij vakantietijd en een gemiddelde logistieke partij is druk.

 

Groet,

 

Highio

 

 

Tuurlijk kan dat, maar hoor liever onafhankelijke meningen dan wat een sales person van een bedrijf te zeggen heeft. Of is dat een hele gekke gedachte. Heb het ook niet op zeer korte termijn nodig, dus meer in oriënterende fase.

 

Vakantietijd of niet, als je offertes kan aanvragen via je website hoor je daar gewoon op te reageren en anders geef daar een melding van.

 

Geen idee hoe je met je klanten om gaat, maar lijkt me maar rare reactie als je ze laat weten dat het vakantietijd is en je het druk hebt.

 

Thanks RtgR534 afspraak op locatie lijkt me zelf ook beste. Maar goed, hoorde nog graag meningen van mensen die er zelf van gebruik maken, online niet veel reviews te vinden.

 

Link naar reactie
  • 0
Geen idee hoe je met je klanten om gaat, maar lijkt me maar rare reactie als je ze laat weten dat het vakantietijd is en je het druk hebt.

Ik benoem even de menselijke factor en de (mogelijke) momentopname.

 

Vandaag was ook in het nieuws dat klanten die een offerte aanvragen hier na ontvangst slecht op reageren. Als je belt, heb je direct contact. Al dan niet met de juiste persoon op een gelegen of minder gelegen moment. Dat kun je in een gesprek echt wel aanvoelen.

 

Veel fulfilmentbedrijven hebben andersom klantcases of referenties op hun site staan. Doe er je voordeel mee, maar wij kunnen jouw gewenste partner hier niet online uitzoeken.

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.